בארץ

הפתעה מהים: חובלים במיל' הגיעו בקיאקים לבית נתניהו בקיסריה

אנשי מילואים הפעילים ב"מחאת החובלים" ו"אחים לנשק" שטו לביתו של ראש הממשלה בקיסריה על גבי קיאקים. הם פוזרו על ידי המשטרה בטענה להפגנה בלתי חוקית
מערכת ice | 
החובלים בדרך לבית נתניהו (צילום אביב אטלס סיירת הרחפנים)
המחאה נגד המהפכה המשפטית צוברת תאוצה ומתחכמת: אנשי מילואים הפעילים ב"מחאת החובלים" ו"אחים לנשק" הגיעו אתמול למחות ליד ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – דרך הים.
המפגינים הגיעו עד ביתו של נתניהו בקיסריה באמצעות קיאקים ובשחייה. בהודעה שפרסמו לתקשורת ציינו כי "לוחמי הים במיל׳ פשטו על קיסריה בקריאה לנתניהו להתערב ולדרוש ממנו לעצור את ההפיכה המשטרית".
פעולת המחאה נבלמה כאשר המוחים פונו על ידי כוח שיטור מקומי ומאבטחי רה״מ, בטענה של הפגנה לא חוקית.

בפעולת מחאה אחרת שביצעו אמש מילואימניקים נגד המהפכה המשפטית, תלו באישון לילה שלט ענק המציג את שר הביטחון יואב גלנט, שר החקלאות וראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר, ושר הכלכלה ניר ברקת כ"שלושת הקופים" - לא רואה, לא שומע, ולא פוצה פה.
 
השלט בגודל של 20X30 מטר נתלה על ידי "מחאת המילואימניקים אחים לנשק" על הרי ירושלים מערבית לצומת שורש, צופה לכביש 1. ממארגני המחאה נמסר: "גלנט, דיכטר וברקת, שלישייה שכל חייה עסקה בביטחון, מסכנת את עתיד חיילינו מול ביה"ד בהאג ומאפשרת את קריעת העם לשניים בהתעלמות מוחלטת מעתיד המדינה. אנחנו קוראים לשלושת חסרי עמוד השדרה לקחת אחריות על עתיד המדינה, לסיים את שתיקתם המביכה ולפעול מיד כדי לעצור את ההפיכה המשטרית שקורעת את העם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה