בארץ

שר המורשת תוקף: "צריך להחליף את היועמ"שית בהרב מיארה"

אחרי המתקפה החזיתית של ראש המפלגה שלו בן גביר על היועמ"שית, גם השר עמיחי מצטרף להתקפה, ואמר הבוקר בראיונות כי מבחינתו גלי בהרב מיארה קרובה לסיים את תפקידה: "הפכה עצמה מזמן לדמות פוליטית"
מערכת ice | 
עמיחי אליהו (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
שר המורשת עמיחי אליהו, ממפלגת "עוצמה יהודית" של איתמר בן גביר, אמר הבוקר בראיונות כי מבחינתו היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה עברה את הגבול, ויש להחליף אותה.
בראיונות לגלי צה"ל, רדיו קול חי ו"חדשות הבוקר" בקשת 12, חזר השר אליהו על כך שצריך לדון בהחלפת היועמ"שית, בעקבות הוראתה להקפיא את הדחת מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד. לניב רסקין בחדשות הבוקר אמר כי "היועצת המשפטית לממשלה קרובה לסיים את תפקידה, זאת לפי ועדת שמגר שקבעה ארבעה מבחנים, כשאחד המבחנים אומר שברגע שיש לממשלה חוסר יכולת לתפקד, צריך לבחון את האפשרות לסיים את תפקידה. אני חושב שזה מתקרב".

באשר להצהרת מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אמש (מוצ"ש) אמר השר אליהו: "המפכ"ל נתון תחת לחצים של מפכ"לים לשעבר, שהביאו את המשטרה למצב הקשה שהיא נמצאת בו היום, ושל היועצת המשפטית, שגורמת לו לפעול בניגוד לדעתו. המפכ"ל מצהיר שמפקד מחוז תל אביב לא ראוי לתפקיד שלו וצריך לעבור לתפקיד אחר. כיוון שמופעלים עליו לחצים מגורמים שונים, הוא דוחה כרגע את הדברים האלה. לא נכון למדינת ישראל שמפכ"ל שחושב שמפקד מחוז מסוים לא מתפקד כמו שצריך, לא מסוגל למלא את תפקידו בגלל לחצים פוליטיים, גם על ידי היועצת המשפטית לממשלה שהפכה את עצמה מזמן לדמות פוליטית".
כן טען השר אליהו בראיון שבשבת האחרונה פגש שוטר שהוא חלק מיחידת הפרשים, שאמר לו שהם קיבלו הוראה מפורשת "להפריד בין לדם לדם", ולהתייחס למפגיני השמאל בתל אביב בצורה שונה. לאחר מכן תיקן שהשוטר אמר לו: "קיבלנו הוראה להתייחס להפגנות בתל אביב בהכלה".
כזכור, בשבוע שעבר תקף השר בן גביר את היועצת המשפטית וכינה אותה "שמאלנית, מוטה, לא אובייקטיבית, שפועלת מטעם השלטון הקודם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה