בארץ

אמסלם נגד היועמש"ית: "גם דעת אין לך, חוץ מרוע - גם בורות"

הירי מהצריח של ח"כ אמסלם לעמדתה של היועמש"ית אמסלם הפריח אבק שהסתיר אירוע אחר. אמסלם הציע לבטל את המע"מ על תרופות אונקולוגיות שאינן כלולות בסל הבריאות וזכה לתמיכה של כל סיעות הבית: "לזכר אשתי רוזי"

דוד זולדן |  1
דודי אמסלם, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, שיר טורם)
במהלך הדיון טרם ההצבעה על חוק המתנות, תקף חבר הכנסת דודי אמסלם את היועמ"שית: "גם דעת אין לך, חוץ מרוע גם בורות - פשוט היגיון בסיסי אין לך. את לא ראויה לתפקיד שלך בכל רמה, לא ברמה המקצועית, לא ברמת החשיבה ולא ברמת המינוי שלך".
חוק המתנות" אושר בקריאה טרומית במליאת הכנסת, לאחר עימות סוער בין חברי הכנסת. החוק יאפשר לראש הממשלה לקבל תרומות זאת לאחר שאושר אתמול בוועדת השרים לחקיקה. החוק עבר על אף התנגדותה החריפה של היועצת המשפטית לממשלה. בתחילת הדיון החלו חילופי מהלומות בין חברי הקואליציה לאופוזיציה שצעקו: "בושה". 
בנוסף, מליאת הכנסת אישרה היום בקריאה טרומית את הצעת החוק של ח"כ דודי אמסלם לפטור ממס במכירת תרופות אונקולוגיות שאינן כלולות בסל הבריאות. ההצעה עברה פה אחד ובתמיכת כל סיעות הבית. 
בדברי ההסבר להצעת החוק מדובר על חולים רבים שנזקקים לטיפול תרופתי אונקולוגי שיציל את חייהם ונאלצים לשאת, בלית ברירה, במלוא הנטל של עלות התרופות. מטרתה של הצעת החוק היא להקל על חולים אלו ולהוזיל עבורם את עלות רכישת התרופות האונקולוגיות באמצעות מתן פטור ממס ערך מוסף לתרופות אונקולוגיות מצילות חיים שאינן כלולות בסל שירותי הבריאות.
לדברי אמסלם: "מדובר בהצעת חוק חשובה וחיונית, שתציל חיים - פשוטו כמשמעו. זו הצעה שקידמתי כבר שנים רבות, שהיא בבת עיני, שלמרות שנתקלה בקשיים רבים בדרך אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להעלות אותה שוב בכנסת הנוכחית. מדובר בסוג של צוואה שאני מקיים, לזכר אשתי המנוחה רוזי ז"ל, ולמען חולים רבים שיזכו לעוד כמה חודשים או שנים טובות בזכות החוק הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דודי אמסלם
    אפי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דודי מה יהיה איתך, אני ליכודניקית, ויש שיגידו שאני ביביסטית. אני בזה לך. השפה שאתה משתמש מעל דוכן הכנסת היא מבזה אותך ברמות.אתה לא ראוי בשום צורה לייצג מישהו
    סגור