בארץ

טרגי: כוכבת הכוכב הבא לאירוויזיון נדקרה על ידי אמה?

קטטה התפתחה בישוב חדיד במרכז הארץ בין אם לבתה כוכבת ריאליטי. האם דקרה לכאורה את בתה ופצעה אותה במצב בינוני, לאחר מכן האם התאבדה
מערכת ice | 
הכוכב הבא 2021 (צילום קשת 12)
על פי פרסום של כוכב הרשת דניאל עמרם, היום (שבת) קטטה התפתחה בישוב "חדיד" הנמצא במרכז הארץ. בפרסום תואר כי במהלך הקטטה צעירה שהשתתפה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזון 2020" התעמתה עם אימה. עוד צוין כי האמא דקרה את הבת ולאחר מכן דקרה את עצמה ומתה.
נדגיש, שעל פי הפרסום המדובר, הקטטה התפתחה בין צעירה תושבת היישוב "חדיד" לבין אמה המתגוררת איתה באותו יישוב. הצעירה שהשתתפה בתוכנית הריאליטי התקוטטה עם אמה מסיבה שעדיין לא ידועה.
בשלב מסוים הוויכוח הסלים ועל פי הדיווח, האם דקרה את בתה מסיבה שלא ידועה עדיין. כתוצאה מדקירת האם הבת נפצעה באורח בינוני ונמצאת כעת מאושפזת ומושגחת על ידי צוות בית החולים. הצעירה פונתה לבית החולים על ידי מד"א. בהמשך הדיווח צוין כי האם דקרה את עצמה ובהמשך מתה מפציעות.
כפי שצוין בדיווח, הצעירה השתתפה בעבר בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזון 2020" שממנו היא בעיקר מפורסמת ואף הצליחה להגיע לשלבים מתקדמים במסגרת התוכנית. משטרת ישראל עדיין חוקרת את נסיבות האירוע המזעזע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה