בארץ

בן גביר מתנגח בראש הממשלה: "ההכלה של נתניהו חסרת אחריות"

בכירים בעוצמה יהודית מגיבים לטענות הליכוד ותוקפים באופן חסר תקדים: "מדיניות ההכלה של נתניהו והליכוד מאז הוקמה ממשלת הימין היא מעשה חסר אחריות. כשיש טרור של מחבלים נגד ישראלים - ישראל צריכה להלום בטרור ולא להיכנע לו". נתניהו טוען: "מעשה חסר אחריות נגד ממשלת ימין"
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
אחרי שעוצמה יהודית החרימה את דיון 40 החתימות, השר בן גביר תחת מתקפה חזיתית של הליכוד: "מעשה חסר אחריות נגד ממשלת ימין", בליכוד תוקפים בעוצמת אש גבוהה את יו"ר עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר, בעקבות היעדרות מפלגתו מדיון 40 החתימות שנערך הערב נגד הרפורמה המשפטית ואומרים:
"ההיעדרות של בן גביר ו'עוצמה יהודית' מההצבעה היום בכנסת, היא מעשה חסר אחריות נגד ממשלת ימין", אמר בכיר בליכוד. "כשיש הצבעה של השמאל נגד ממשלת ימין – כולם מתייצבים".
הערב (שני) כאמור, מליאת הכנסת קיימה דיון בהשתתפות ראש הממשלה על פי בקשתם של 40 חברי כנסת תחת הכותרת: "מערכת משפט חזקה ועצמאית". במהלך הדיון נשאו שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', ושרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, ח"כ אורית סטרוק, דברים לזכרו של חבר הכנסת לשעבר, הרב חיים מאיר דרוקמן ז"ל.

55 חברי כנסת תמכו בהודעת ראש הממשלה לעומת 53 שהתנגדו, ומשכך התקבלה עמדת ראש הממשלה. בטרם הדיון, סיעת עוצמה יהודית של איתמר בן גביר הודיעה שתחרים את הדיון לאור עמדתה לפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט מקבלים החלטות לבדם, ונוקטים במדיניות "הכלה". מעוצמה יהודית נמסר: "ככה לא מתנהגים לשותפים בממשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה