בארץ

דירוג חברי הכנסת: הפתעה בפסגה, במקום הראשון אינו ח"כ

מפתיע לגלות כי מי שעבד הכי הרבה השבוע אינו ח"כ ומשאיר אבק לנבחרי ציבור כולל כאלה שסוגרים את הרשימה. סיעת ש"ס יכולה להרשות לעצמה להתפאר עם נציגות מרשימה בפסגה. יו"ר סיעת יש עתיד ומרכז האופוזיציה בועז טופורובסקי סוגר את תחתית הרשימה יחד עם וואליד טאהא

דוד זולדן | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pixabay)
דירוג חברי הכנסת במשכן לשבוע החולף: מי כבש את המקום הראשון ומי סגר את הרשימה? הנתונים הם על פי "זמן כנסת" בשבוע החולף. אלו חברי כנסת שלא הגיעו לעבוד כמעט כל השבוע לצד אלה שלא הפסיקו לעבוד במשך השבוע. להלן הדירוג לשבוע החולף עם הנתונים המלאים והממצאים המחמיאים או המביכים - תלוי היכן בוחרים למקד את המבט. 
מי שכובש את הפסגה הפעם הוא רון דרמר שאינו ח"כ ומתמקם במקום הראשון אחרי שעקף ח"כים מכהנים כולל כאלה שסוגרים את הרשימה עם 106:41 שעות נוכחות. אחריו ברשימה במקום השני מתמקם ח"כ יוסף טיב מש"ס עם 52:50 שעות נוכחות כאשר גם את המקום השלישי כובש נציג ש"ס ינון אזולאי עם 52:50 שעות נוכחות. מהמקום הרביעי עד התשיעי מתמקמים חברי כנסת מהליכוד.  
סוגרים את הרשימה: וואליד טאהא במקום האחרון, יו"ר האופוזיציה ח"כ בועז טופורובסקי במקום לפני האחרון ובמקום השלישי מהסוף מתמקם ח"כ זאב אלקין מהמחנה הממלכתי.  נדמה שתוצאות הבחירות עדיין משליכות על המורל הלאומי והאמביציה האישית של חברי האופוזיציה ומנגד מגבירות את התיאבון בקרב הקואליציה הדוהרת לשינויים מרחיקי לכת. ניתן לשים לב כי הנציגים החדשים בכנסת בקרב הקואליציה בולטים בנוכחותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה