בארץ

מצטרפים למחאה: בנשיאות לשכת המסחר ת"א והמרכז מגיבים

בנשיאות לשכת המסחר תל אביב והמרכז מודאגים מהרפורמה המשפטית. בהודעה לתקשורת הם קוראים שלא להמשיך בקידום הליכי החקיקה ולנסות להגיע להסכמה רחבה
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נשיאות לשכת המסחר תל אביב והמרכז קוראת, בהודעת לתקשורת, שלא להמשיך בקידום הליכי החקיקה לשינוי מערכת המשפט וזאת מבלי שיש הסכמה רחבה. בהודעתם הם לא הביעו דעה לנחיצות או אי הנחיצות של שינויים אלה.
"כל מי שחי במדינה אינו יכול להתעלם מהתוצאות העכשוויות של קידום שינויים אלה. הם מפלגים את העם ומקטבים את הניגודים הפנימיים, סופגים ביקורות נרחבות בעולם המערבי אליו אנו קשורים, מסכנים את דירוג האשראי של ישראל ודימוייה של ישראל כמדינה דמוקרטית ברחבי העולם", נכתב בהודעה.
בנשיאות לשכת המסחר, מחזקים את האזהרות וטוענים כי "שינויים אלה עלולים לפגוע בדירוג האשראי של ישראל, לפגוע ביחסים של ישראל עם ארה"ב ואף מייצרים ביקורות רחבות בקרב חברות עסקיות, ציבור כלכלנים, אקדמיה ואנשי עסקים".

בהודעה נשיאות לשכת המסחר מדגישים כי אינם מביעים עמדה "באשר לשינויים המוצעים כיום במערכת המשפט או בשיטת המשטר בישראל", אך מהסיבות שהעלו הם ממליצים "שלא להמשיך בקידום הליך החקיקה הרגיל אלא לקדמו רק על בסיס של הסכמה רחבה בכנסת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה