טלוויזיה

סטטיק חושף לראשונה: בהודעה הזו בן אל זרק אותי

בסרט עליו בקשת 12, סטטיק הודה: "מאוד פגע בי שהוא עשה את זה ככה, בהודעה - אבל באמת הגיע הזמן, זה לא בגלל ההקלטות, זה כי משהו אחר מת שם. זה כבר לא היה צמד, זו הייתה עבודה. זה התחיל בתור שני חברים, וכבר לא היה שני חברים"
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום דנה קופל)
במשך שבע שנים  הצמד המוזיקלי הכי מצליח בישראל סטטיק ובן אל תבורי, ששלטו בתעשייה ביד רמה נפרדו בהודעת טקסט. תבורי הצליח לתפוס את לירז רוסו, יום אחד, בהפתעה מוחלטת, רגע לאחר שפורסמו ההקלטות הקשות בהן קילל את בת הזוג לשעבר ואם בנו, אורטל עמר. בסרט "לירז - סטטיק חושף הכל", ששודר אמש (שלישי) בקשת 12, חשף סטטיק את ההודעה שחיסלה את השותפות.
"שמעתי את ההקלטות והיה לי קשה. הבנתי שבן אל בבעיה ושלחתי לו הודעה: 'תהיה חזק, אחי'", סיפר סטטיק, "הוא כתב לי: 'אני חושב לבטל את ההופעות ולברוח לארצות הברית. נמאס לי מהמדינה הזאת. רוצה להתחיל חיים חדשים, גם אם זה לא מוזיקה'. כתבתי לו: 'תעשה מה שאתה מבין, זו תהיה תקופה לא נעימה'. הוא כתב לי: 'אהוב ליבי, עברנו תקופה מטורפת של שנים מטורפות פה בישראל. החלטתי עם עצמי שגם אם אני יוצא מזה וגם אם לא, אני טס איתכם ונשאר בארצות הברית'".

סטטיק הבין כי לשותף שלו כבר אין רצון לחזור לישראל. "זה כאילו שאין יותר סטטיק ובן אל. 'אני נשאר שם'. אטוס איתכם כי יש לנו טיסה עתידית, אבל אני לא חוזר. 'שתדע ומקווה שלא תכעס, הגיע הזמן שלי לפרוח, ליהנות מהחיים ולהקים משפחה נורמלית באל-איי'. ככה זה נגמר".
סטטיק הודה: "מאוד פגע בי שהוא עשה את זה ככה, בהודעה - אבל באמת הגיע הזמן, זה לא בגלל ההקלטות, זה כי משהו אחר מת שם. זה כבר לא היה צמד, זו הייתה עבודה. זה התחיל בתור שני חברים, וכבר לא היה שני חברים".
לאחר מכן החל לחשב מסלול מחדש: "המעבר מצמד ללבד מלחיץ, אבל גם כשאני קטן אמונה, האנשים שסביבי נותנים לי כל כך הרבה אמונה. אני לא רוצה להסתכל על זה כוואיי, איזה מסכן אני שאני לבד עכשיו. איך אתמודד? מעדיף להסתכל על זה כהזדמנות. רוצה להוכיח שאתה יכול? בהצלחה. אני יוצא לקרב עם חיוך, לא בפחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה