בארץ

בן כספית מחפש מולדת חדשה? "ישראל היא לא המדינה שלי יותר"

ינון מגל ובן כספית פתחו בסערה את תכניתם אחרי לילה מתוח במיוחד במליאת הכנסת. כספית נשמע מתוסכל: "אלו הימים הכי שחורים מבחינה לאומית בששת העשורים שאני חי"
דוד זולדן |  5
בן כספית (צילום pixabay, טוויטר/ בן כספית)
האולפן ב-103FM רעם בשיח בוער סביב חקיקת הרפורמה המשפטית וההצבעה הסוערת במליאה. "אני רואה את הידיעות מהבוקר, 'ההפיכה המשטרית יצאה לדרך', פתח ינון. "תראה מה זה, הרשתות החברתיות הצילו את הימין, אני רואה את השרים וחברי הכנסת גאים, עוצמתיים, מעבירים את זה בלי למצמץ. פתאום אנחנו מדברים ויכולים לומר לאנשים שזה לא קץ הדמוקרטיה, זו סתם תבהלה. הכול בסדר. סוף סוף הימין הרים את האצבע והצביע בעד. זו פעם ראשונה שצבט לי בלב בגלל שהייתי שמח להיות שם, להצביע בעד הרגע ההיסטורי הזה, ולומר שאני הייתי שם כשהמטוטלת התחילה לזוז".
"אם אתם מכירים מישהו שמתכנן אלימות, תלשינו עליו", הוסיף ינון בלהט ובן כספית החל במתקפת הנגד: "אלו הימים הכי שחורים מבחינה לאומית בששת העשורים פלוס שאני חי. כשהדבר הזה עובר בקריאה שלישית, ישראל היא לא המדינה שלי יותר. אני אשאר לגור פה. טוב שאני לא צריך להתגייס עכשיו, לא לשלם מיסים אין לי אומץ. ישראל הופכת לדיקטטורה, זה בניגוד לרצון הרוב אבל זה עבר בכנסת. אם אתם מכירים מישהו שמתכנן אלימות, תלשינו עליו".
על חברי האופוזיציה שלדעתו לא הפגינו מספיק צער, אמר: "אני לא מאלה שתוקפים את האופוזיציה על זה שהיא לא נלחמה, אין לה אפשרות להפיל את זה בכנסת, אבל לפחות תיראו באבל. תעשו את עצמכם. ביזיון, בושה, התביישתי בכם אתמול בלילה. תודה על הכול".
"ברגע שאתה מדבר על לא לשלוח את הילדים לצבא ולרדת מהארץ, זה מראה שאתה מוכן לשחק את המשחק רק לפי החוקים שלך", הטיח ינון מגל והמשיך בלהט: "אין פה שום סוף דמוקרטיה. המצב הנפשי בו אתם נמצאים מעידים רק עליכם. אתה לא מתבייש? איפה כל מה שאמרתם על הציונות? מה עובר עליכם? תירגעו בבקשה, הכול יעבור ובאנו למשול".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בנכזבית
    גד ימיני 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נסיעה טובה אלקים ישמרך מכל רע .יקבלו אותך בכל מקום להיות שדרן מעולה .אתה מוצלח מאד
    סגור
  • 4.
    לך.לך.
    מגן דוד 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנשי שימור האקלים ימליצו להעניק לך פרס, שהאוויר יהיה יותר נקי כשתממש את איומך.לך...לך...
    סגור
  • 3.
    יאלאה קדימה
    meni 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בן תעשה לנו טובה קח את הילדים שלך ואת הכסף שלך ואם אפשר גם את הקברים של ההורים שלך וטוס לנו מן העיניים אנחנו רוצים מדינה נורמלית ללא פסיכופטים
    סגור
  • 2.
    וביערת הרע מקרבך !
    גיא. 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום ולא להתראות.
    סגור
  • 1.
    שקרים
    מוטי 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן כספית .עזה מתאימה לך רק לך לך לך
    סגור