בארץ

"לצאת בקריאה להרגעת הרוחות בזמן שמתינו מוטלים לפנינו?!"

ח"כ לימור סוֹן הר-מלך נציגת עוצמה יהודית מתפוצצת לכל עבר בעקבות הפיגוע הרצחני בחווארה ובשיחה ל-ice היא מזהירה מפני העימות הבא עם ערביי ישראל 

דוד זולדן | 
לימור סון הר מלך (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לימור סון הר מלך נציגת עוצמה יהודית על סף פיצוץ בעקבות הפיגוע הרצחני בחווארה, לא מגנה את ההתפרעויות הלילה בחווארה, גם לא עושה הנחות למפכ"ל שכפוף ליו"ר מפלגתה, מסרבת להשלים עם שלטון הפקידים שעושה חיים קשים לנבחרי הציבור ובעיקר לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. ולא חוסכת את שבטה מ"הכהן הגדול" של בית המשפט העליון: "אהרון ברק מנהיג כבר 30 שנה תפיסה דיקטטורית ואליטיסטית בבית המשפט העליון".
הטרור מרים ראש גם במשמרת שלכם. הכתובת היתה על הקיר?  
"הגעתי הערב למקום הפיגוע הקשה בחווארה כדי לתמוך בזעקתם הצודקת של מאות תושבי השומרון שיצאו למחות ולדרוש ביטחון, אחרי חודשים ארוכים שהופקרו. הכתובת הייתה על הקיר ובחודשים האחרונים התרעתי מפניה יחד עם תושבי הישובים כאן מעל כל במה אפשרית. זעקתי, התחננתי והזהרתי, אבל הנורא מכל אכן קרה. זה לא הזמן לסיסמאות, גם לא להבטחות רהב נבובות. רק שינוי סוויץ' ב-180 מעלות, הפסקה של מדיניות ההכלה הפושעת ומיגור אירועי הטרור עד לאחרון שבהם".
כשאת רואה את ההרס בחווארה הלילה וכשאת שומעת את התבטאויותיו של חבר מפלגתך, צביקה פוגל שמגבות את המצב שם מה עולה לך בראש? 
"לזעקתם של התושבים שמיאנו לשמוע, מוטב שנטה אוזן עכשיו ונבצע את אחריותנו לדאוג לביטחונם, במקום לצאת בהודעות גינוי וקריאה להרגעת הרוחות בזמן שמתינו מוטלים לפנינו".
האם בתרחיש של שומר חומות מס 2 - את סבורה שבמידת הצורך (ירי חי לעבר תושבים) נצטרך להכניס טנקים אפילו ללוד ולהשתמש באמצעי לחימה שמשתמשים בג'נין?
"לצערי במצב הנוכחי נראה כי אנחנו דוהרים לשומר חומות 2 שיהיה מסוכן יותר מקודמו. בדיוק מהסיבה הזאת דרש השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סמכויות נרחבות בתחום ביטחון הפנים, כדי למנוע התפרצות של פרעות כאלו, ולהכין את מערכת הביטחון להתמודד באופן מיטבי עם תרחישים דומים. פרעות כאלו כפי שהתרחשו בשומר החומות, צריכות להיות ממוגרות באופן מידי וביד ברזל. אדרוש ממערכת הביטחון להפעיל כל דבר שיידרש, לרבות כוחות צה"ל ואמצעי לחימה אחרים, כדי להגן על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל. אנו מתמודדים עם אויב מבית ומחוץ, ולא צריך להיות שום הבדל בטיפול באויבים מבית ומחוץ. טרור הוא טרור באשר הוא, וכל מי שינסה לפגוע במדינת ישראל יענה בתגובה נחושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה