בארץ

בעקבות השיח האלים: המשטרה הקימה צוות ייעודי נגד הסתה

במשטרת ישראל חוששים מהתגברות השיח האלים והמסית ברשתות החברתיות ומעוניינים למנוע את הרצח הפוליטי הבא. מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, הקים צוות מיוחד לצורך טיפול בבעיה
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
בשל התגברות השיח האלים והמסית ברשתות החברתיות, הכולל תכנים שמהם עולה חשד להסתה לאלימות ופגיעה באישי ציבור ומובילי דעת קהל, החליט מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי על הקמת צוות מיוחד לטיפול בהסתה לאלימות בראשותה של רח"ט חקירות תת ניצב שלומית לנדס.
מדוברות המשטרה נמסר כי הצוות מורכב מקציני משטרה בתפקידים שונים בתחום האח"מ והסייבר בשיתוף גורמים מגופי אכיפה וביטחון נוספים.

המפכ"ל קובי שבתאי מסר: "משטרת ישראל מכבדת ומאפשרת את חופש המחאה במדינה דמוקרטית, אך יחד עם זאת נוהגת באפס סובלנות כלפי מי שנוטל חלק בשיחה אלים שהולך וגובר ברשתות החברתיות".
מטרת הצוות המיוחד תהיה "קיצור זמני הטיפול בפרסומים בהם עולה חשד להסתה" והמפכ"ל אמר ש"משטרת ישראל לא תאפשר שיח אלים או כל פרסום שיש בו הסתה לאלימות ופגיעה באישי ציבור או בכל אדם".
"יידע כל אדם כי בחירת המילים שלו יכולה להוביל לאלימות כלפי אישי ציבור, מובילי דעת קהל ואזרחים מהשורה", הזהיר המפכ"ל. "משטרת ישראל משקיעה משאבים רבים וכוח אדם מיומן ומקצועי לטפל בתופעה שגוברת לאחרונה והכול במטרה למנוע מצב שחלילה המילים מתורגמות לפגיעה פיזית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה