בארץ

קצינת המשטרה ניהלה רומן והעבירה מידע לעבריין - ופוטרה

המפכ"ל קובי שבתאי פיטר לפני כחמישה חודשים קצינת חקירות ומודיעין מתחנת לוד לאחר שהייתה בקשר עם עבריין מוכר והעבירה לו פרטים מסווגים. כעת נודע שהעבריין המדובר הינו עומר שעאבן מלוד שחוסל בפיצוץ ברכבו שלשום
מערכת ice |  1
משטרה (צילום פלאש 90)
המפכ"ל קובי שבתאי פיטר לפני כחמישה חודשים קצינת חקירות ומודיעין מתחנת לוד לאחר חשדות כי הייתה בקשר עם עבריין והעבירה לו פרטים מודיעיניים מתיקים הקשורים אליו ומתיקים אחרים. כעת נודע שהעבריין המדובר הינו עומר שעאבן מלוד שחוסל בפיצוץ ברכבו שלשום.
ביום רביעי בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד מד"א על פיצוץ שנשמע ברחוב לוחמי הגטאות בלוד. מותו נקבע לאחר שפרמדיקים הגיעו לזירה וגילו את שעאבן לכוד ברכב שעולה באש. שעאבן הינו עבריין המוכר למשטרה, בן 37 מלוד. שעאבן מוכר למשטרה ממקרים רבים כולל בתחום הנשק והסמים.
שעאבן הינו אסיר ברישיון שהופלל על ידי סוכן סמוי של המשטרה בעבירות תיווך וסחר בקוקאין ושוחרר לאחר 42 חודשי מאסר. הקשר עם הקצינה החל בזירת הרצח של אחיו של שעאבן שנורה. הקשר בין שעאבן והקצינה היה הדדי- שעאבן וקרוב משפחתו סייעו לה במקביל לעזרה שהיא קיבלה מהם.
החקירה הפלילית שנפתחה כלפי הקצינה לא הצליחה להניב כתב אישום אבל כן הומלץ לפיקוד המשטרה לפטר אותה.  לפי תוצאות התחקיר הקצינה העבירה לשעאבן מידע מסווג בזמן אמת מתוך חקירותיו, ביצעה בדיקות במאגרי המידע של המשטרה והמשיכה בקשר איתו גם לאחר שנכנס לכלא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה (ל"ת)
    אבי 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור