בארץ

דנון זועם על נתניהו: "רוח גבית לבנייה בלתי חוקית"

דני דנון רותח על רה"מ נתניהו בסוגיית חאן אל אחמר וחוזה התקפלות מצד הממשלה שעושה רושם שאינה נחושה דיה להרוס את הבנייה הבלתי חוקית
דוד זולדן | 
דני דנון, דודי אמסלם, דוד ביטן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, יונתן זינדל, מארק ישראל סלם)
האם מתגלים סדקים בליכוד? אחרי שהובהר כי ח"כ דוד ביטן מהליכוד לא מתכוון לעשות לרה"מ נתניהו חיים קלים ולא מוחל על כבודו של חברו הטוב דודי אמסלם גם דנון לא עושה הנחות לנתניהו בסוגיית חאן אל אחמר. 
בליכוד תוקפים את בקשת המדינה לדחות את פינוי חאן אל אחמר וח"כ דנון אומר לרה"מ בדיוק את מה שהוא חושב בסוגיה הנפיצה: "תשובת הממשלה החדשה לבג"צ המנסה להתחמק מפינוי חאן אל אחמר היא תקדים מסוכן ומתן רוח גבית לבנייה הלא חוקית של הפלסטינים".
דנון הגיב על בקשת המדינה מבג"צ לדחות את ההחלטה בנושא בארבעה חודשים נוספים: "תשובת הממשלה החדשה לבג"צ המנסה להתחמק מפינוי חאן אל אחמר היא תקדים מסוכן ומתן רוח גבית לבנייה הלא חוקית של הפלסטינים. נבחרנו לשנות את מדיניות הגמגום של הממשלה הקודמת ולא להמשיך אותה. עדיין לא מאוחר לפעול ולפנות את חאן אל אחמר".
באופן אירוני יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר מצטרף לדברי דנון, בתגובה על דחיית הממשלה לפנות את חאן אל אחמר: "מנתניהו לא היו לי ציפיות. הוא כבר עצר את הטרקטורים בשטח, לאחר שליברמן נתן את הוראת הפינוי. אבל איפה השר במשרד הביטחון שדרש סמכויות ביו"ש, בדיוק בשביל המקרים האלה? איפה השר לביטחון לאומי?‏האם שרת ההתיישבות אורית סטרוק יודעת שהיא נושאת באחריות משותפת לפיתוח ההתיישבות הפלסטינית?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה