בארץ

דנון לוחץ על נתניהו: "לפנות את חאן אל אחמר לאלתר"

תפוח האדמה הלוהט בדמותו של חאן אל אחמר שהתגלגל ואיש לא רצה לגעת בו הגיע כנראה לישורת האחרונה ולצומת הכרעה עקב הלחץ של שרי הממשלה להאיץ את הפינוי 
דוד זולדן |  1
דני דנון (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
ח"כ דני דנון ביקר היום במאחז הפלסטיני הבלתי חוקי חאן אל אחמר שבבנימין. הביקור בעיתוי הנוכחי אינו מקרי והואץ בעקבות פינוי המאחז היהודי ביום שישי האחרון שהדליק נורה אדומה בקואליציית נתניהו. בביקור שיזם דנון השתתפו יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יולי אדלשטיין, ראשי סניפים ואנשי מרכז הליכוד.
דנון הבהיר כי: "הגעתי היום לביקור במאחז הלא חוקי חאן אל אחמר, כדי לחזק את הממשלה שלנו לקראת התשובה לבג"ץ בנושא פינוי המקום. ישראל היא מדינת חוק, אסור להשלים עם מציאות של אכיפה בררנית".
דנון ציין כי: "חייבים לפנות את חאן אל אחמר באופן מיידי. יש לי היכרות רבה עם הקהילה הבינלאומית. גם ידידנו בעולם יבינו שאין מקום לאכיפה בררנית נגד יהודים ביו"ש".
ח"כ יולי אדלשטיין הביע תמיכה במהלך: "המסר שלי מכאן לנתניהו ולממשלה החדשה אין יותר תירוצים ואי אפשר יותר להאשים את בג"ץ. יש לפנות עכשיו את חאן אל אחמר ויפה שעה אחת קודם".
בעת הסיור מאות פלסטינים ניסו להפריע, התפרשו בשטח וחסמו ונכחו בצירי הגישה למקום. בימים אלה ממתינים לתשובת המדינה לבג"ץ בסוגיה הנפיצה והלחצים על נתניהו להאיץ את הפינוי הולכים ומתגברים.
בישיבת סיעת הליכוד האחרונה העלה דנון את הנושא ואמר כי לדעתו תשובת המדינה ההולמת לבג"ץ תהיה קביעת תאריך לפינוי חאן אל אחמר.
דנון הבהיר כי: "חאן אל אחמר הוא יישוב בדואי לא חוקי שהוקם על אדמות מדינה ליד ירושלים. בג"צ פסק שיש לפנות את חאן אל אחמר, אך עד עכשיו זה לא קרה. כעת הממשלה שלנו נדרשת להשיב לבג"צ עד סוף החודש. התשובה צריכה להיות ברורה - חאן אל אחמר יפונה באופן מיידי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה וחרפה
    חאן אל אללה יוסטור 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשישפך דם משני הצדדים אתה תשב במשרד ממוזג עם משרה חם וטוסטים פריכים,אל תהיה גיבור על דם חפים מפשע,גם כך האסתם את המדינה והבאתם אותה לחורבן,שחיתות וריקבון,
    סגור