בארץ

אישה סורבה להיכנס לתחנת רכבת בגלל חולצתה. צפו באירוע

פעילה נגד ממשלת נתניהו ביקשה להיכנס היום לתחנת רכבת בתל-אביב למטרות תחבורה ועוכבה היות ולבשה חולצה של אחת התנועות שלקחו חלק בהפגנות
מערכת ice |  2
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אירוע חריג התרחש היום (שלישי) בתחנת רכבת השלום בתל-אביב, במסגרתו אישה סורבה להיכנס לתחנה היות ולבשה חולצה של אחת התנועות שפעלו בהפגנות נגד ממשלתו של ראש הממשלה נתניהו.  
המקרה החל לאחר שמאבטחת בתחנה זיהתה את החולצה של תנועת "קומי ישראל" ועיכבה את הנוסעת בטענה שהחולצה עלולה לייצר פרובוקציה. לאחר שהמאבטחת עיכבה את הנוסעת, ששמה טלי אוסטרובסקי, היא טענה שעליה לקבל אישור מצוות התחנה לאפשר לה להיכנס.
לכאורה ההחלטה של המאבטחת לעכב את הנוסעת הגיעה בעקבות הנחיה כללית שלא לאפשר כניסה עם פרטי הפגנה לתחנות. אוסטרובסקי אף שאלה את המאבטחת אם הייתה נותנת לה להיכנס לתחנה עם חולצה בעלת כיתוב של "ביבי המלך" ולכך היא ענתה לא.
מטעם רכבת ישראל נמסר לעיתון 'ישראל היום' כי מדובר ב"טעות בשיקול דעת המאבטחת. אנחנו לא מאשרים לעשות הפגנה ברכבות עם שלטים ומגאפונים. המאבטחת ביקשה מהנוסעת להמתין בזמן שהיא מבררת עם צוות התחנה, שאישר את כניסתה. הנושא חודד היום לצוותים שלנו".
זה לא המקרה הראשון מאופי זה שהתרחש השבוע. בסוף השבוע התקיימה הפגנה נגד ממשלת נתניהו בכיכר הבימה, ועל פי דיווחים של הנוכחים קפה לנדוור סירב לתת להם שירות ואחד העובדים תירץ: "כאן זה רק ביבי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכי תתקאודי (ל"ת)
    איציק 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לפטר את המאבטחת (ל"ת)
    בוקי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור