בארץ

עופר כסיף חושש מבן גביר: "את האסון הזה צריך למנוע"

עופר כסיף, חבר הכנסת מטעם חדש, דיבר בוועדה מיוחדת בכנסת שדנה בהצעת חוק פקודת המשטרה, ותקף את חבר הכנסת איתמר בן גביר: "הסר המיועד לטירוף לאומני רוצה משטרה פוליטית, כזו שתרדוף את מבקרי השלטון ומתנגדיו ותיתן יד חופשית לפורעים גזעניים"
מערכת ice |  2
עופר כסיף (צילום פלאש 90)
עופר כסיף, חבר הכנסת מטעם חדש, דיבר היום (חמישי) בוועדה מיוחדת בכנסת שדנה בהצעת חוק פקודת המשטרה, ותקף את חבר הכנסת איתמר בן גביר, שכידוע עתיד להיות השר לביטחון לאומי של מדינת ישראל, שיהיה אחראי גם על המשטרה.
כסיף אמר במהלך הדיון כי "מה שעושה השר המיועד זה לסלף, לעוות, להוציא מה שנוח לו מדו״ח ועדת צדוק, להעלים חלקים אחרים, ולחבר את הכל בצורת מבישה. הסר המיועד לטירוף לאומני רוצה משטרה פוליטית, כזו שתרדוף את מבקרי השלטון ומתנגדיו ותיתן יד חופשית לפורעים גזעניים. את האסון הזה צריך למנוע!".
חבר הכנסת הוסיף: "אסור לתת (לנו) לפוליטיקאים את הכלים לפגוע בזכויות הפרט. גם אם היה מישהו בעמדותיי לא הייתי מסכים שיהיו בידיו סמכויות שעלולות לפגוע בזכויות הפרט והמיעוט, גם אם היה מדובר במיעוט שאני לא חלק ממנו. הייתי מתנגד באותה מידה. השר המיועד לטירוף לאומני רוצה משטרה פוליטית, כזו שתרדוף את מבקרי השלטון ומתנגדיו ותיתן יד חופשית לפורעים גזעניים. את האסון הזה צריך למנוע!
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עופר: קודם צריך לטפל בזיהום כמוך, אחרי זה יהיה בסדר (ל"ת)
    לבנת חבלה 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה לא ההוא הפורע חוק שתקף שוטר?? הוא מודאג??
    גדי 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מלין על בן גביר??? כולנו מחכים שכסיף יתפגר מהעולם והוא מודאג??
    סגור