בארץ

השר המיועד על היועמ"שית: "צריך להדיח אותה"

יממה אחרי שהתנגד לנוכחותן של נשות הכותל, חבר הכנסת הטרי עמיחי אליהו, נגד אישה נוספת. הפעם מדובר ביועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, לה הוא מציע להתיישר ובאם לא, תודח

מערכת ice | 
עמיחי אליהו (צילום פלאש 90)
חבר הכנסת הטרי והשר למורשת המיועד הרב עמיחי אליהו התראיין לגיא פלג וענת דוידוב ב-103FM וטען שצריך לפטר את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה. 
"כרגע היא תוקעת אותנו. אני לא נבהל מהמחשבה שצריך להחליף יועצת משפטית", הסביר במהלך הריאיון כי לטענתו יש להחליף את בהרב-מיארה. "חד וחלק, הייתי רוצה לראות יועמ"ש שמאזן ולא תוקע אותנו".

לדבריו של אליהו, היועמ"שית אינה ממלאת את תפקידה – "תפקידו של היועץ הוא לייעץ, לתת פרשנות" ואף מקשה על הממשלה המוקמת. בעוד שלממשלה היוצאת בהרב-מיארה "עיגלה פינות", על הממשלה החדשה היא "מחמירה על הקואליציה המתגבשת, אפילו בסטנדרטים של מינויים".
אליהו מציע פתרון והוא "לשבת איתה ולהבהיר לה את המדיניות, במידה והיא לא תרצה ליישר קו עם הממשלה, צריך להדיח אותה".
לא מדובר באמירה חריגה ראשונה של השר המיועד כאשר רק השבוע התייחס לסוגיית הגעת נשות הכותל בראש חודש ואמר: "כל שנה מגיעים לכותל בערך 2-3 מיליון אנשים וכולם מסתדרים חוץ מעשר הנשים שרוצות לעשות שם תפילת נשים. ברחבה העליונה אפשר להתנהג כמבקרים, אבל ברחבות התפילה זה בית כנסת, למה לא לנהוג ככה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה