בארץ

לפיד לא מאמין להצהרת נתניהו ומזהיר: "יודע שזה שקר"

רה"מ לפיד לא מתרשם מהצהרתו של ראש הממשלה המיועד נתניהו שהבהיר כי תיק גפ"ן יושגח על ידיו אישית ומאשים: "נתניהו העביר לידיו של גזען מסוכן תקציב של יותר מ-2 מיליארד שקל, עם כרטיס כניסה פתוח לליבו ומוחו של כל ילד בישראל"
דוד זולדן |  3
בנימין נתניהו ואבי מעוז (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון)
ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, משלח חיצי ביקורת בראש הממשלה המתגבשת בנימין נתניהו ומגיב לטענותיו לפיהן הוא ישגיח באופן אישי על יחידת גפ"ן האמונה על תכניות חינוך בבתי הספר נוכח הביקורת המתוקשרת נגד מינויו של ח"כ אבי מעוז.
נתניהו כזכור, ביקש לשכך את הסערה ולשגר מסר של הרגעה לכל החוששים ממינויו של מעוז ועדכן שהוא "ישגיח אישית" על פעולות יחידת גפ"ן, האמונה על תכניות חינוכיות בבתי הספר ושתסור למרותו על פי ההסכם שנחתם.
"המשפט הזה הוא שקר", הזהיר לפיד בחשבון הפייסבוק שלו וציין כי: "כל מי שדרך אי פעם במשרד ראש הממשלה יודע שזה שקר. כל מי שמכיר את הדרך בה פועלת יחידת גפ"ן יודע שזה שקר. כמובן שנתניהו עצמו יודע שזה שקר. הוא אומר את זה בתקווה שהסערה תיעלם. הוא אומר את זה מפני שהוא יודע שהוא עשה מעשה נורא – העביר לידיו של גזען מסוכן תקציב של יותר מ-2 מיליארד שקל, עם כרטיס כניסה פתוח לליבו ומוחו של כל ילד בישראל".
לפיד הזהיר והתריע כי "אם לא נעצור אותם, אבי מעוז וחבורתו החשוכה יכניסו לבתי הספר של הילדים שלנו תכנים אפלים, גזענים, קיצונים, מלאי שנאת נשים ושנאת להט"בים. אפילו בליכוד הודו שזו היתה טעות חמורה לתת למעוז שליטה בכל התוכניות החינוכיות, אבל נתניהו חלש. הוא נסחט בימים אלה בידי אנשים צעירים ונחושים ממנו. כל מה שנשאר לו הוא להבטיח הבטחות ריקות. זה לא יעזור לו הפעם".
לפיד הדגיש: "הישראלים מוכנים להעלים עין מהרבה מאוד דברים, לא מהילדים שלהם. עשרות ראשי ערים ומועצות ומאות מנהלי בתי ספר הודיעו בסוף השבוע שלא ישתפו פעולה עם מעוז, ואני מחזק אותם. אל תתנו למעוז להתקרב לילדים שלכם. הסמכות בידיכם, ואתם יכולים לעצור את זה".
ביש עתיד כבר נערכים ליום שאחרי ופתחו ״קו חם״ לסיוע לרשויות, לבתי ספר ולהורים המסרבים לקבל את הפתרונות שמציע סגן השר העתידי, ח"כ אבי מעוז.
מטעם יש עתיד נמסר כי "במסגרת ההסכמים הקואליציוניים של הממשלה החדשה, העביר בנימין נתניהו לידי אבי מעוז ממפלגת ״נעם״ את היחידה לתוכניות חיצוניות של משרד החינוך. היחידה תאפשר למעוז להחדיר לבתי הספר של כל ילד בישראל את משנתה החשוכה, ההומופובית, הלאומנית והאלימה של מפלגתו. בעקבות זאת, החליטה מפלגת יש עתיד לפתוח ״קו חם״ לריכוז מידע בעניין הניסיונות להחדרת תכנים חשוכים למערכת החינוך ותעניק ליווי משפטי להורים שייתקלו בקשיים לעצירת התהליך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה וחרפה לשר הרווחה ולרע''מ היוצא
    איציק כתב חדשות 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בושה יותר מזו לרע''מ היוצא יאיר לפיד במדינת ישראל אנשים במעמדם החזותי היהודי מכל העדות במדינת ישראל סובלים סבל בלתי יתואר בגלל מעמדם גזענות לשמה אז צר לי לבשר לך מר לפיד שיש לך טעות גדולה בדרך שסללתה בממשלה היוצאת לשעבר הרסת חיים של אנשים חפים מפשע בגלל מעמדם ובזה פטרת את בעיות החינוך כל הכבוד והערכה גדולה לחבר הכנסת אבי מעוז שדאג לתקן את הטעות של יש ''עתיד''
    סגור
  • 1.
    לפיד קודם כול תלמד עכשיו לבגרות עכשיו יש לך הרבה זמן (ל"ת)
    טל 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צדק דרוש
    איציק כתב חדשות 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אחי אין טיפת הגיון בחוק הטיפשי וחסר הגיון מר לפיד יצטרך ללמוד בגרות ולדעת לכתוב לפני שמנסה חוק בחינוך החוק מעוות ובלי הגיון דורשים צדק בעניין
    סגור