בארץ

הסגן של בן גביר שיתמנה לשר: "מתנגד לאסור מצעדי גאווה"

ח"כ יצחק וסרלאוף, מספר 2 בעוצמה יהודית ומי שצפוי להתמנות לשר הנגב והגליל, מתנגד למצעדי הגאווה אבל לא יאסור אותם: "אני לא אוהב את האנשים שרוקדים חצי ערומים ברחובות עם תחתונים"
מערכת ice |  1
יצחק וסרלאוף (צילום מתוך פייסבוק, פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ יצחק וסרלאוף, מספר 2 בעוצמה יהודית וסגנו של ח"כ איתמר בן גביר, צפוי להיות שר הנגב והגליל בממשלה הקרובה ומחזיק בדעות שנויות במחלוקת. הוא תוקף את מצעדי הגאווה, אבל מצד שני גם לא יפעל לאסור אותם בחוק.
וסרלאוף, בן 30, תושב דרום ת"א ואב לשלושה ילדים, צפוי להיות השר השני הכי צעיר בתולדות מדינת ישראל, אחרי אריה דרעי שהתמנה לשר בגיל 29. בראיון ל-N12 אמר ח"כ וסרלאוף כי לדעתו מצעדי הגאווה הם דבר "לא טוב ולא בריא" כפי שאמר בעבר, " אני לא אוהב את המצעדים האלה ולא חושב שזה טוב לקהילה הלהט"בית. אני לא אוהב את האנשים שרוקדים חצי ערומים ברחובות עם תחתונים ולא חושב שזה נכון. לא אוהב את זה. אבל אני מתנגד לאסור את זה".

ח"כ וסרלאוף פעיל בשנים האחרונות בנושא המסתננים בדרום ת"א, ומתכוון לעסוק בכך גם בממשלה: "אחד הפתרונות שאני מציע זה מה שהיה בזמנו - שסגרו מדינה שלישית רואנדה וזה נפל בבג"ץ", הוא אומר ומוסיף "צריך לתת תמריצים שיצאו מפה".
לגבי טיפולי המרה ללהט"בים אמר ח"כ וסרלאוף: "אם בן אדם מגיע לפסיכולוג ורוצה עזרה, שיעזרו לו וזכותו של כל אדם להגיע לכל מתמחה שיעזור לו ברמה האישית. מצד שני, יש כל מיני טיפולים שהם בכפייה – באלימות פיזית או מילולית, וזה דבר פסול. אני חושב שמי שעושה את זה צריך לקבל עונש ולשבת בכלא".
לגבי הליך הפונדקאות שעברה השרה מרב מיכאלי אמר: "מה זה פונדקאות? זה רחם להשכיר, שבסופו של דבר מי ששותפה לתהליך כזה אלו נשים שזקוקות נואשות לכסף וצריכות לפרנס. הן במעמד סוציו-אקונומי נמוך וגם מרב מיכאלי שהתנגדה בעבר, כשזה היה נוח לה והתאים לה לעניינים האישיים שלה – אז היא פתאום תמכה בזה ועשתה את זה. אני חושב שזו לא הדרך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה גייז חרדים "מסתובבים" באתרי ההכרויות...
    אלעד 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבוד השר החדש, אני גיי, ולפעמים גולש באתרי הכרויות. האם אתה, מכובדי השר, יודע כמה חרדים, כמה "חברים" שלך מסתובבים באתרים האלה? נשואים אומללים שכפו עליהם אשה שאינם יכולים לשאת, ומחפשים את האמת הפנימית שלהם! אז ממש תודה לך שאתה לא מתנגד למצעד הגאווה, ויש לי חדשות בשבילך: גם אם היית מתנגד, המצעד היה צועד, ועוד יותר אנשים היו משתתפים בו. תבין, מכובדי השר הצעיר והנמרץ, שגם לכוח יש גבולות. אתם תלמדו את זה, ולא רק בתחום ה"גאווה" והלהט"ב. תלמדו שמיליון איש ייצאו לרחובות ויגרשו אתכם בבושת פנים אל הקהילות החרדיות והצבועות שלכם.
    סגור