בארץ

מקלב מאשים את השרה מיכאלי באפליה כלפי הערים החרדיות

סגן השר העתידי (סגן שר התחבורה?) בהאשמה חמורה נגד השרה מיכאלי: "שרת התחבורה פעלה באופן סדור כנגד הערים החרדיות, שני ערים בלבד בכל הישובים המדורגים בטבלת הסוציו-אקונומי אינם נמצאים ברפורמה כי הן ערים חרדיות"
דוד זולדן | 
אורי מקלב, מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי, יונתן זינדל)
ח״כ אורי מקלב מיהדות התורה מגיב לזעקות 'הגוועלד' הנשמעים מספסלי האופוזיציה כנגד הממשלה המסתמנת במליאת הכנסת ואומר: ״מי שחושב לרדת מהארץ כנראה הארץ לא חשובה לו, לא נעשה אחרת ממה שהבטחנו לציבור ערב הבחירות״.
ח"כ מקלב אומר בקול רם וברור: ״אני לא מתעלם מצעקות הגיוועלד - הממשלה הקודמת נפלה כי פעלה הפוך מרצון הבוחר שלהם באופן שיטתי. אנחנו מקווים ללכת לקדנציה ארוכה ויציבה, שהממשלה הזו תמלא את ימיה. אני לא מתעלם מצעקות של אחדים בארץ ישראל כנגד הקואליציה המסתמנת, אך אנחנו לא נפעל ולא נעשה אחרת ממה הבטחנו".
עוד ציין מקלב: "הממשלה הקודמת לא השלימה את ימיה היות ולא עשתה את מה שהתחייבה לבוחר. בכל התחומים, שר האוצר הבטיח רווחה כלכלית וקיבלנו יוקר מחיה. העלה מיסים ופעל כנגד הציבור החרדי. שרת התחבורה פעלה באופן סדור כנגד הערים החרדיות, שני ערים בלבד בכל הישובים המדורגים בטבלת הסוציו-אקונומי אינם נמצאים ברפורמה כי הן ערים חרדיות. אנחנו בשונה מהם נלך ביושר נעשה בדיוק את מה שהתחייבנו לבוחר. על זה הלכנו לבחירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה