בארץ

מיכאלי: "הממשלה עוד לא קמה וכבר מתכננת איך לבצר את השלטון"

השרה מירב מיכאלי מצודדת כוונות ומציגה אופוזיציה לוחמנית לקואליציית נתניהו-בן גביר
דוד זולדן |  2
מירב מיכאלי (צילום פלאש 90)
יו"ר מפלגת העבודה, שר התחבורה מרב מיכאלי, אמרה בפתח ישיבת הסיעה: "כשהקמנו את ממשלת השינוי, השופרות של נתניהו האשימו אותנו בפיגועים, אנחנו לא נעשה דבר כזה. אנחנו לא עושים פוליטיקה על חשבון בני אדם. אנו נילחם בכל מי שמאיים לפגוע במדינת ישראל, ולצד זאת נמשיך לחתור להסדר מדיני. המצב הזה הוא תוצאה של מדיניות נתניהו שקדמה לממשלת השינוי. עכשיו המדיניות הזאת חוזרת עם גורמים מתסיסים וקיצוניים".
מיכאלי הוסיפה וציינה כי "הממשלה הזו עוד לא קמה והם כבר מתכננים תכניות מפורטות על איך להתגבר על בית המשפט. מתכננים איך לבצר את שלטונם, הם מוכרים את העם היהודי, את משרד הביטחון ואת ביטחון פנים. הם כבר רוצים לכלוא אותנו בבית בשבת, הם רוצים לקבוע לנו איך תיראה השבת שלנו. קואליציה שאחד הגורמים בה, המורה הרוחני שלו מואשם בהטרדות מיניות ובהסכמי שתיקה. מפלגת העבודה אמנם קטנה היום, אבל יש לנו אמונה בצדקת הדרך ומחויבות מוחלטת לישראל".
הכנסת ה-25 תושבע היום ותצרף לשורותיה 23 ח"כים חדשים. מורגשת נוכחותם של נציגים דתיים וחרדים עם פחות נשים ונציג דרוזי אחד בלבד. היום יושבעו 120 חברי הכנסת כולל מצטרפים חדשים שנבחרו בבחירות האחרונות. טקס הצהרת האמונים החל בשעה 16:00 במליאת הכנסת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרב מה קורה לך?
    הילה 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגיש כמו ניתוק טוטאלי
    סגור
  • 1.
    לא מבין
    מעניין 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם עשיתם כשהייתם שם . בית ברעננה סליחה מבצר . טמפרטורה ברכבת . ו......
    סגור