משפט

סטטיק ושרית פולק בדרך לפרידה סופית: הפגישה המסתורית נחשפת

סטטיק ושרית פולק, שנמצאים בעיצומו של משבר זוגי, בדרך להפריד כוחות. השניים נפגשו בשבוע שעבר אצל עורך דין המייצג את שניהם, זאת על מנת להסדיר את ענייני חלוקת הרכוש והעניינים הכספיים
מערכת ice |  7
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
סטטיק ושרית פולק נמצאים מזה תקופה ארוכה במשבר זוגי של ממש. הזוג, שהתחתן רק לפני כשנה ושלושה חודשים, הסתכסך סביב הסיפור בו נטען לכאורה כי סטטיק בגד באשתו עם אלה לי להב, כשהזמר המפורסם כשכבר חווה פרידה קשה מהצמד המצליח שלו בשנים האחרונות, בן אל תבורי, אף עזב את הבית בו הם התגוררו.
כל השמועות על סיבת המשבר של סטטיק ושרית לא אושרו סופית, ובשבוע שעבר הם אף נצפו בבילוי זוגי. אך נראה שזה ממש לא היה רמז על התחממות ביחסים בין הזוג. ב-TMI פרסמו היום (שני) כי מקורבים לזוג סיפרו שהשניים נפגשו בשבוע שעבר אצל עורך הדין המייצג את שניהם, על מנת להסדיר את ענייני חלוקת הרכוש והעניינים הכספיים. עוד מספרים המקורבים, כי נראה שזוהי הישורת האחרונה לפני הסוף.
כזכור ובנוסף לכל הצרות שהוא חווה בתקופה האחרונה, בשבוע שעבר פורסם בגיא פינס כי במהלך צילומי קליפ של סטטיק ובן אל יחד עם עומר אדם לפני מספר חודשים בקליפורניה, סטטיק היה מעורב בסצנת סקס שנגנזה. הצלם של הקליפ  דורש מסטטיק ואנשיו תשלום של 15 אלף דולר בטענה שהעריכה מחדש יצרה חריגה מהתקציב שהוא שילם מכיסו. הכסף עדיין לא הוחזר לו והוא מאיים כעת בתביעה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    טעות
    שלי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בת זוג איכותית לא מוצאים ביום יום השתן עלה לו
    סגור
  • 6.
    חבל
    mirie 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל מאוד אם אכן מתגרשים. נראו מתאימים להפליא.
    סגור
  • 5.
    "סצנת סקס"
    גיא 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בחייאת דינקום, סטאטיק מציץ בדלת החדר ורואה דוגמנית שמבצעת תנועות כאילו היא מקבלת מאחורה ומניד לעברה בשלילה כאילו עשתה משהו אסור. כיצד הפכתם את זה לסצנת סקס יא צהובים?
    סגור
  • 4.
    סטטיק נפרד מבת זוגתו.
    א.א.חיפה 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאוד חבל. סטטיק השנה שינוי גדול בחייו פרידה מדני אנשים יקרים לו. חבל שככה בתם ויתר על בן אל. השרשרת שלבש הבנתי שסטטיק קיבל בזמנו מבן אל תבורי מתנה יפה מאוד.
    סגור
  • 3.
    סטייק נפרד מי בן אל ??????
    סול 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאכול לכתבה בתאריך ה-16.11.22. לירות את הפרדה שלהם
    סגור
  • 2.
    אמון שנשבר לא ניתן לתיקון
    אני 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה שתחזור אליו? בגידה שנייה אחרי חתונה וכשהיא סגורה בבית? וכמה צביעות יש בו כשעודד את הזכייה שלה ומתנהג בשקט בשפלות. בחורה מקסימה ומגיע לה זוגיות מכבדת ואמיתית
    סגור
  • 1.
    כצפוי... (ל"ת)
    מורן 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור