בארץ

בחמאס מברכים על קבלת ההחלטה הפלסטינית ע"י האו"ם

שמחה רבה בחמאס. לאחר שאושרה אתמול (שישי) ההצעה הפלסטינית לחקירה של בית הדין הבינלאומי בהאג, בחמאס מביעים סיפוק וקוראים "להמשיך ולסרב לכל לחצים ציוניים-אמריקניים"
מערכת ice | 
חמאס (צילום עבד רחים קטיב פלאש 90)
אתמול (שישי) אושר ברוב של 98 מדינות בוועדת האו"ם לפוליטיקה ולדה-קולוניזציה ההצעה הפלסטינית שקראה לחקירה של בית הדין הבינלאומי של האו"ם לגבי "המשמעות המשפטית של הכיבוש הישראלי המתמשך".
בעוד בישראל גינו את ההחלטה וראש הממשלה יאיר לפיד אמר כי "תמיכה במהלך הפלסטיני היא פרס לארגוני הטרור והקמפיין האנטי ישראלי", בארגון החמאס חגגו. בחמאס בירכו על החלטת עצרת האו"ם לקבל מבית הדין הבינלאומי בהאג חוות דעת משפטית בנוגע להימשכות השהות הישראלית בשטחי הגדה. בכיר חמאס, עזת א-רישק, אמר היום כי הארגון מעריך את כל המאמצים הדיפלומטיים התומכים בזכויות של העם הפלסטיני.

"להמשיך במאמצים הללו ולסרב לכל לחצים ציוניים-אמריקניים שמופעלים עליה", קרא א-רישק. הוא הודעה למדינות שהצביעו בעד ההחלטה ואמר כי בחמאס "מגנים את עמדתן של המדינות שהתנגדו להחלטה ונטו לכיוון הכיבוש והנרטיב המזויף".
משמעות ההחלטה שעברה היום, במידה ותעבור בהצבעה בעצרת הכללית של האו"ם, היא שהחלטה 242 של מועצת הביטחון, שהסכסוך אמור להסתיים באמצעות משא ומתן על בסיס שטחים תמורה שלום, לא מתקיים, ובפועל מדובר במצב קבוע, כלומר ישראל סיפחה את השטחים הלכה למעשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה