בארץ

הרמטכ''ל חושף: "סינוואר לא היה מתוכנן. לא יודע מה נפגוש מחר"

הרמטכ''ל הרי הלוי ביקר בעזה שם התייחס למצב בצפון "אפשר להגיע לסוף חד", לחיסול סינוואר "זה לא היה מקרי, זה תוצאה של שיטה", וכן להמשך הלחימה
דורון בלוך | 
הרצי הלוי (צילום ויקיפדיה-דובר צהל)
הרמטכ''ל הרצי הלוי ביקר היום (חמישי) במהלך החג ברצועת עזה, שם שוחח עם הפיקוד במקום, ערך סיור במרחב ג'באליה, וקיים הערכת מצב עם מפקד פיקוד הדרום, מפקדי החטיבות ומפקדים נוספים. בדבריו, התייחס גם למצב בצפון ״בצפון יש אפשרות להגיע לסוף חד, אנחנו גמרנו את שרשרת פיקוד של חיזבאללה הבכירה בצורה מאוד יסודית". 

הרמטכ''ל הלוי בסיור בעזה בחג        קרדיט: דו''צ
כמו כן, התייחס גם לחיסול הדרמטי של מנהיג החמאס "סינוואר לא היה מתוכנן, וגם הכוח חי״ר שם של 450, וגם הכוח של הקורס מט״קים לא ידעו במי הם יורים. זה לא היה מתוכנן, אבל זה לא היה אקראי, זה לא היה מקרי, זה תוצאה של שיטה, זה תוצאה של לחץ על רפיח, זה תוצאה של הכרעת חטיבת רפיח, זה תוצאה של הפיקוד שהתעקש לפרוס שם לחודש הזה של החגים יותר סד״כ ולצאת יותר קדימה ולהחזיק שטח וזה פגש את הבעיה, זה מקצוע,  זה לא מקרה".
 
הרמטכ''ל בעזה בחג.        קרדיט: דובר צה''ל
עוד הוסיף לומר "בנחישות ובהתמדה, זה המפתח. עכשיו גם הם אבל אנחנו הרבה יותר. גם כי אנחנו יותר טובים, גם כי אנחנו יותר צודקים, גם כי אנחנו יותר חזקים. ועוד הישג, וג׳אבליה נופלת, מ.פ ג׳אבליה נופל, זה עוד קריסה תודעתית. גם פיזית גם תודעתית. ואם אנחנו הורגים את מח״ט צפון הרצועה זה עוד קריסה". את דבריו סיים באמירה "עכשיו המהלכים האלה עוד פעם, לא יודע מה נפגוש מחר. הלחץ הזה הוא מקרב אותנו להישגים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה