בארץ

שתי רקטות שוגרו לאזור דן ולגליל - רסיס גדול נפל בהרצליה

אזעקה נשמעה ביישובים רבים באזור המרכז, בין היתר בתל אביב, הרצליה, גבעתיים, רמת גן ופתח תקווה. במקביל לכך, נשמעה אזעקה בנצרת, יקנעם ויישובים בעמק יזרעאל וברמות מנשה. בשעה 8:33 נפל רסיס גדול בהרצליה ובעקבות כך נרשם נזק כבד למכוניות החונות במקום

מערכת ice | 
הנחיות פיקוד העורף למקרה של מתקפת טילים (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
הבוקר (רביעי) נשמעה אזעקה ביישובים רבים באזור המרכז, בין היתר בתל אביב, הרצליה, גבעתיים, רמת גן ופתח תקווה. במקביל לכך, נשמעה אזעקה בנצרת, יקנעם ויישובים בעמק יזרעאל וברמות מנשה. 
בשעה 8:33 נפל רסיס גדול בהרצליה ובעקבות כך נרשם נזק כבד למכוניות החונות במקום. כתוצאה מכך, המשטרה פועלת לבידוד זירת הנפילה ומבהירה כי לא נרשמו דיווחים על נפגעים.

הרסיס בהרצליה. (צילום: דוברות המשטרה)
הכטב"ם ששוגר אמש (שלישי) וגרם למיליוני אנשים להיכנס למרחבים המוגנים למשך שעה, נמצא היום בשעה 8:46 סמוך לעיר יקנעם. מוקדם יותר הבוקר (רביעי) צה"ל איתר בשטח פתוח ליד יקנעם את הכטב"ם ששוגר אמש על ידי לבנון לשטחי ישראל. על פי ההודעה הרשמית שפרסם דובר צה"ל, הכטב"ם היה במעקב על ידי כוחות חיל האוויר ובאזור יקנעם נעלמו עקבותיו. לאחר ביצוע תחקיר ראשוני, נמצא כי כלי הטיס הופל על ידי צה"ל בשטח פתוח. 
בשעה 8:54, דווח כי נרשמו מספר אזעקות המזהירות מפני ירי רקטות וטילים במשגב עם, כפר גלעדי ומטולה אשר באצבע הגליל. על פי הפרסום של העיתונאי יואב זיתון באתר ynet, באמצעות הכוונה מודיעינית של חיל האוויר ואגף המודיעין, מטוסי קרב של חיל האוויר חיסלו ביום שני האחרון את המחבל חליל מוחמד אמהז אשר פעל ביחידה האווירית של ארגון הטרור חיזבאללה. 
על פי דובר צה"ל, אותו מחבל היווה עבור היחידה האווירית של חיזבאללה כמקור ידע מרכזי. עוד צוין, כי חליל מוחמד אמהז חוסל על ידי צה"ל באזור אלהרמל שבעומק לבנון. לצד זאת, ציין דובר צה"ל כי חיל האוויר תקף עשרות יעדי טרור של אותה יחידה במהלך החודש האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה