בארץ

הכטב"ם האיראני פגע ישירות בבית בקיסריה: "הנזק משמעותי"

לאחר פגיעת הכטב''ם בבית בקיסריה שכוון לעבר בית ראש הממשלה, גורם ביטחוני חושף כי "הייתה פגיעה ישירה בבית עם נזק משמעותי". בינתיים, באיראן התחמקו מאחריות והאשימו את חיזבאללה, בישראל מאיימים בתגובה חריפה
מערכת ice |  2
כטב"מ (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
לאחר פגיעת הכטב''ם ששוגר אתמול (שבת) מלבנון על ידי החיזבאללה, ושהיה מיועד להתנקש בראש הממשלה נתניהו בביתו שבקיסריה, בישראל הגיבו לעניין בתוקפנות ובקריאה לגביית מחיר ישיר מאיראן עצמה.
במזל גדול, שרה וביבי נתניהו לא שהו במעון ראש הממשלה בקיסריה בזמן שהכטב"ם פגע באזור. למעשה, שלושה כטב"מים חדרו לשטח ישראל, שניים מאז זוהו ויורטו, אך השלישי, זה שפגע בבית בקיסריה - נעלם מהראדר.
תחילה, נטען כי לא נגרם נזק ממשי לבית בקיסריה, אלא שככל שעובר הזמן מתברר כי הנזק הוא הרבה יותר משמעותי ממה שחשבנו. על פי דיווח ב-N12 - גורם ביטחוני בכיר סיפר כי "הייתה פגיעה ישירה בבית עם נזק משמעותי". 
כזכור, לאחר פגיעת הכטב"ם, בישראל איימו להגיב בתקיפות נגד איראן, יותר ממה שתכננו תחילה אחרי מתקפת הטילים האיראנית על ישראל. ראש הממשלה בעצמו הטיל את האחריות על איראן, והם מצדם ניסו להוריד את הלהבות סביבם וטענו כי לא הם אחראיים על כך, אלא ארגון הטרור חיזבאללה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שפיספסו את הב.ן ז.ו.נ.ה (ל"ת)
    ביכיה 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • הסתה
    דוד המלך 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה מסית לרצח, צריך לעצור אותך!!!
    סגור