בארץ

אבל כבד בלוד: "הלך לעולמו במפתיע, יהי זכרו ברוך"

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, נפרד בכאב מגדעון כחלון ז"ל, עובד ותיק בעיריית לוד, שנפטר במפתיע: " היה ידוע כאיש עבודה נאמן, מסור ואחראי, והערכה כלפיו ניכרה בכל פינה. יהי זכרו ברוך"
מערכת ice | 
גדעון כחלון זל (צילום פייסבוק יאיר רביבו)
אבל כבד נפל אתמול (שלישי) על העיר לוד, אחרי שנודע כי  גדעון כחלון ז"ל, עובד ותיק בעיריית לוד, הלך לעולמו במפתיע. ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, נפרד ממנו בכאב אחרי שספד לו עם פוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק הרשמי שלו.
בפוסט של ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, הוא כתב: ,ברוך דיין האמת. אתמול הלך לעולמו במפתיע גדעון כחלון ז"ל, עובד ותיק בעיריית לוד ששירת במשך שנים ארוכות את הציבור במסירות רבה כנהג במחלקת התברואה. גדעון היה ידוע כאיש עבודה נאמן, מסור ואחראי, והערכה כלפיו ניכרה בכל פינה".
רביבו הוסיף וסיפר: "הוא היה אהוב מאוד על משפחתו, מכריו ועל הנהלת העירייה וחבריו לעבודה, והיה מוכר לרבים כאדם שאהב לעזור, איש חסד עם לב ענק שלמרבה הצער נדם באחת".
לסיום כתב ראש העיר יאיר רביביו כי: "בשם הנהלת העיר, עובדי העירייה ותושבי לוד, אני שולח תנחומים מעומק הלב לרעייתו זיוה, לילדיו ולכל בני המשפחה. מן השמים תנוחמו ולא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה