בארץ

"ניסים ונפלאות": מצעד אמירות הצמרת במלחמה

השר גולדקנופף עורר זעם כעת עם שורת אמירות הנתפסות כמנותקות, אך הוא לא הראשון שמתבטא באמירות מקוממות במלחמה. החל מתקפות הנס של סטרוק ועד "גודל הניסים והנפלאות שהקב"ה עשה איתנו" של דרעי. הארכיון לא שוכח
דורון בלוך |  1
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בראיון של השר יצחק גולדקנופף (יהדות התורה) הבוקר לעמיאל ירחי במקור ראשון, מספק השר שורת אמירות המציגות בעיקר ניתוק מהציבור הכללי, ומעוררות זעם רב. אך הוא לא היחיד, הנה שורת אמירות של ח''כים נוספים בזמן המלחמה.
בראיון היום (רביעי) למקור ראשון, אומר גולדקנופף" חוק המשתמטים נמצא בתל אביב", "אי אפשר להטיל עלינו הכול, אם החילונים היו לומדים תורה זה היה משהו אחר", על השאלה איך מחוקקים פטור מגיוס כשיש צורך בלוחמים ענה ""לא יודע, שמשרד ההסברה יסביר את זה".
עוד, לפני מספר חודשים אמר גולדקנופף בראיון לכיכר השבת על פירוק הקואליציה "למי רע פה?" ועל היום שאחרי  "יום אחרי המלחמה הממשלה צריכה ליפול? מה שייך הממשלה למלחמה? מה היא שייכת למלחמה?".
גם יו''ר ש'''ס, אריה דרעי התבטא בשורת אמירות בראיון לעיתון מפלגתו, 'הדרך', שם אמר על המלחמה "אנחנו מתחילים להבין את גודל הניסים והנפלאות שהקב"ה עשה איתנו". בנוסף, השרה אורית סטרוק מהציונות הדתית הוקלטה במהלך המלחמה בעת שיח עם תושבים בהתיישבות כי החודשים האחרונים הם "מבחינתי זה כמו תקופה של נס", ועורהה זעם על האמירה כי בנייה ביו''ש זה נס בעת בה ישנם מפונים מהצפון והדרום.
גם המפכ''ל הנכנס, דני לוי, סיפק שורת התבטאויות, כשהאחרונה בזירת פיגוע הדקירה בחדר, שם אמר התבטא לתקשורת באמירה "כנראה זה מה שנגזרר עלינו, אנחנו צריכים להיות חזקים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם גולדקנופף לא יפיל את הממשלה הלך עלינו.
    מציאותי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד שנתיים של הממשלה הזאת לא תשאר מדינה. תודה לשרה שבאמת שורפת את המדינה.
    סגור