בארץ

50 משפיענים ינציחו 50 נופלים במיזם מרגש לציון שנה ל-7 באוקטובר

50 משפיענים מישראל ובעולם ינציחו 50 נופלים במיזם של משרד התפוצות, באמצעות סרטונים בשש שפות שונות, במטרה להדגיש את סיפוריהם ולחזק את המאבק בהסתה האנטי-ישראלית הגואה ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
צילום באדיבות משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות
מיזם ייחודי של משרד התפוצות יעניק כבוד ל-50 חללים שנפלו במערכה, באמצעות סרטונים בשש שפות שונות, המיועדים להדגיש את סיפוריהם ולחזק את המאבק באנטישמיות הגואה. בין המשתתפים במיזם נמצאים דמויות מוכרות כמו נועה קירל, סטפן לגר, ג’וליה הארט, והשף שגב משה, אשר יספרו לעולם את סיפוריהם האישיים של הנופלים.
המיזם, שנעשה בשיתוף מרכז הדיגיטל הלאומי בעיר שדרות ועיריית שדרות, כולל מארזי הנצחה מותאמים אישית לכל חלל, המכילים 7 עובדות על חייו של הנופל, תמונתו, נר נשמה, וכתובית המדגישה את הכוח והאמת שבזיכרון. אחד המשתתפים במיזם הוא לואיי אחמד, משפיען מתימן, אשר מביע תמיכה בישראל ברשתות החברתיות, בנוגע למלחמה בחות’ים ובחמאס.
הפרויקט, שנוצר בשיתוף עם משרד הפרסום SHARE, מיועד להילחם בהסתה האנטי-ישראלית ברשתות החברתיות, ולהאיר את סיפורם של הנופלים בעיניים שונות. החל מהשביעי באוקטובר, יועלו הסיפורים בהדרגה, ויסופרו מנקודת מבטו של כל יוצר תוכן.
עידו דניאל, ראש זירת הדיגיטל במשרד התפוצות והמאבק באנטישמיות: "המיזם המרגש שלנו יחד עם עיריית שדרות שם במיוחד ב"קדמת הבמה" ביום השנה ל-7 באוקטובר את סיפורי הגבורה וההצלה בשדרות, בקיבוצי העוטף ובלחימה בעזה. אומנים ומשפיענים יספרו למיליוני אנשים ברחבי העולם 50 סיפורים אישיים של הפנים האמיצות של ישראל - הגיבורים האזרחיים והצה"ליים שבזכותם אנחנו פה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה