בארץ

מורה בצפון שיתפה סרטון בו חגגה את ה7.10 ונעצרה

מורה מנצרת העלתה לרשת סרטון שלה רוקדת לצלילי שיר ובתוכו המילים "another good time", ולאחר מכן נעצרה. השר בן גביר: "אפס סובלנות להסתה ולתומכי טרור״
דורון בלוך | 
המורה מנצרת שנעצרה (צילום דוברות המשטרה)
אתמול (שני), ביום ציון השנה לטבח השבעה באוקטובר, תיעדה את עצמה מורה בבית ספר בנצרת בסרטון שעלה לרשתות בו נצפית אשת חינוך בבית ספר בנצרת שהעלתה סרטון עם כיתוב "ביום הזה 7/10/23" כאשר היא רוקדת בתוך המוסד החינוכי לעיני העוברים והשבים וברקע מתנגן שיר ובתוכו המילים "another good time".
מתוך כך, פשטו במהלך הלילה שוטרי המחוז הצפוני על ביתה של החשודה, תושבת טמרה בת 41 ועצרו אותה לחקירה בתחנת המשטרה בנצרת. הבוקר תובא החשודה לבית המשפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.
ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה "תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".
המורה מנצרת שנעצרה     קרדיט: דוברות המשטרה   
 
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר על כך: ״מורה מבי"ס בנצרת העלתה אתמול לרשתות החברתיות תיעוד כשהיא רוקדת לצלילי השיר זמנים טובים על רקע התאריך 7.10.23 העברתי את התיעוד לצוות לטיפול בהסתות ברשת שהקמתי במשטרת ישראל, והיא נעצרה מיידית בביתה שבטמרה. אפס סובלנות להסתה ולתומכי טרור!״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה