בארץ

משבר כלכלי? גם השבוע ועדת הכספים לא צפויה להתכנס

בין החגים, תקופה בה יותר המחייה מורגש ביותר, וכן לאחר הורדת דירוג האשראי על ידי הסוכנויות, בוועדת הכספים לא ממהרים להתכנס. ח''כ בליאק "קואליציה פושעת"
דורון בלוך | 
ועדת כספים (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
גם לאחר שספגו הממשלה והקואליציה ביקורות רבות וקשות סביב סערת תקציב 2024 שנפרץ, השיח סביב עניין אלפי העסקי במושבתים עקב פינוי התושבים וכן משרתי המילואים שנאלצו לעזוב את עסקיהם, מסתבר כי השבוע ועדת הכספים אינה צפויה להתכנס כלל.
גם בעיצומו של המשבר הכלכלי הגדול, בו סוכנויות דירוג כגון מודי'ס וכן S&P הורידו את דירוג האשראי לשפל שלא נראה כמותו שנים בישראל, וכן השיח הגובר סביב יוקר המחייה ההולך וצובר תאוצה במדינה. נראה כי בוועדת הכספים לא חשים צורך להתכנס השבוע, בין החגים, ולדון בנושאים הללו.
גורם המעורה בפרטים, מוסר כי גם אם לא יהיו שינויים, לא צפויה הוועדה להתכנס גם בשבוע הבא. חבר הכנסת ולדימיר בליאק, חבר בוועדת הכספים, כתב על כך בחשבון ה-X שלו "למי אכפת. קואליציה פושעת".
כזכור, הורדת דירוג האשראי על ידי הסוכנות מודי'ס נומקה בין היתר על סעיפים נוספים מסיבת עצם המלחמה בין היתר מאי יציבות שלטונית, וכן משום שישראל אינה מציגה אסטרטגיה להתמודדות ויציאה מהמצב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה