בארץ

קצינים ומשפחות שכולות הפגינו מול ביתו של גלנט: דרשו שיתפטר

עשרות קצינים במילואים, משפחות שכולות ואמהות של לוחמים מארגון "אמהות לוחמים" הגיעו למושב עמיקם והפגינו בסמוך לביתו של שר הביטחון יואב גלנט, וקראו: "דורשים לנצח, ואם אתה לא יודע לנצח אז תניח את המפתחות"
מערכת ice |  1
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
עשרות קצינים במילואים, משפחות שכולות ואמהות של לוחמים מארגון "אמהות לוחמים" הגיעו אמש (שלישי) למושב עמיקם והפגינו בסמוך לביתו של שר הביטחון יואב גלנט. "דורשים לנצח, ואם אתה לא יודע לנצח אז תניח את המפתחות"
אלישב ואך, סרן במילואים שהקים לאחרונה מאהל מחאה מול ביתו של שר הביטחון גלנט ויזם את האירוע הערב אמר כי הוא הגיע למקום לאחר 300 ימים של לחימה קשה בעזה ורגע לאחר שאחיו גולן ואך, אל"מ במיל' נפצע קשה כשפיר מנהרה קרס עליו.
"נלחמתי 300 ימים בעזה, נפצעתי פעמיים ובמקום לחזור לבית הגעתי לכאן, כי אני מבין שהלחימה האמיתית נמצאת כאן, מול ביתו של האדם שאחראי על הביטחון של מדינת ישראל. שר הבטחון אתה אחראי לביטחון, אבל משום מה כולם מאתרגים אותך, אנחנו הציבור נתנו לך את האחריות לביטחוננו, אבל אנחנו לא רואים שיש לך את הרצון לנצח", סיפר.
סרן במיל' ואך אמר כי הלחימה אכן החלה בעוצמה גדולה אך הלכה ונחלשה "היא התחילה עם כעס ומירמור אבל נחלשה. מה שאנחנו הלוחמים ראינו זה שכנראה אין רצון לנצח. הרגשנו שהצבא לא "במוד" של ניצחון,
ואך אמר כי הוא, יחד עם חבריו הקצינים והלוחמים בצה"ל מבקשים משר הביטחון לנצח את המלחמה ולהעמיק את התקיפות באויב, ללא רפיסות וללא שיהוי. "אם אתה לא יכול לנצח ואם אתה לא מסוגל אז תניח את המפתחות, אנחנו חייבים לנצח, עם ישראל חי" אמר.
מאיר טובול אביו של של רס"ל אסף טובול ז״ל לוחם בגדוד 77 שנפל בדרום הרצועה: "אנחנו רוצים ניצחון מוחלט, אני אומר העם היהודי הוא עם חכם. אני בנאדם פשוט, גלנט אם אתה שומע אותי, אני מאמין לערבים וכשהם אומרים שהם ישמידו אותנו אז אתה וכל עם ישראל צריכים להאמין להם! שהם אומרים שהם יעשו לנו 7 באוקטובר יותר גרוע אז אתם צריכים להאמין להם, הם רוצים לזרוק אותנו לים".
עוד אמר: "כולם. גלנט תן לצבא ההתקפה לישראל לנצח, גלנט אני רוצה לומר לך משהו כשפרצה המלחמה כאב לי, מה שעשינו לנו, אבל הייתה לי קצת שמחה שאתה שר הביטחון, הכרתי שר ביטחון עם סכין בין השיניים, אבל מה קרה לך בהמשך המלחמה? איפה הסכין בין השיניים?".
אייל בוצחק אביו של סרן אושרי בוצחק ז״ל שנפל ברצועת עזה: שמענו שלשום שצריך להפסיק את המלחמה מאיש בכיר במערכת הביטחון לשעבר, תגידו לי אנחנו השתגענו? להפסיק עכשיו את המלחמה? עד הניצחון! עד ההכרעה! עד המציאות שבה כל החבר'ה כאן יפסיקו להפגין. אולי כשגלנט יתפטר, יש לו זכויות אבל כנראה שהיכולת שלך כשאתה מגיע להוביל הנהגה מדינית אין לך את הכוחות האלה. לשים את המפתחות זו לא בושה, לומר אני לא מסוגל כי יש עליי לחצים מארצות הברית, לחצים מבפנים, מהחברים, זו לא בושה, אנחנו דורשים ניצחון"
חנה גיאת מארגון "אימהות לוחמים" אמרה במהלך העצרת כי היא בחרה להגיע לעצרת בשם ילדיה שלוחמים בצפון ובדרום  "בשבועות האחרונים הזדעזענו כולנו כשראינו איך החמאס רוצח בדם קר את החטופים, מחזות שחשבנו שהעם היהודי לא יראה יותר. אבל בתמורה אנחנו רואים את הצבא ואת מי שגר כאן, שר הביטחון, מכניסים משאיות עמוסות מכל טוב וזה כשממשיכים לטבוח באחים שלנו יום יום. לצערנו מישהו כאן לא מבין מי האויב הרצחני שנמצא מולנו. חשוב לנצח אותו זה ניצחון או כליה. אין לנו היום
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוזר שהפגינו אצל השר ולא אצל רה"מ....
    יהיר נתניהו 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האשם הראשי במחדל שולח אנשים להאשים את אחד משרו בצרותיו, אין לתאר....
    סגור