בארץ

בצל משבר העסקה: המיזם המרגש של כפר עזה למען החטופים

הרצון לעסקה והכמיהה להחזיר את החטופים הביתה, גדול אצל כולנו. ולמען הגברת העלאת המודעות לכך, חברי כפר עזה פתחו מיזם מרגש למען חברי הכפר שנחטפו
ענת סימן טוב | 
צילום פלאש 90/ תומר נויברג
החברים מהבית, מכפר עזה, הקימו מיזם מרגש לאחר מה שעברו ב7.10 ועבור החטופים מהכפר שנמצאים שם היום.
המיזם נקרא "יחד למען חטופי כפר עזה". מדובר באתר שמוכרים פריטי לבוש כמו חולצות, כובעים ותיקי בד, עם הדפס של שם החטוף והמשפט bring them home. החולצות מגיעות במגוון צבעים ומידות וכל ההכנסות ממיזם זה, ייתרמו לחטופים ולחטופות.
המיזם הוקם עבור חמישה חטופי כפר עזה: קית' סיגל בן ה-64, אמילה תהילה דמארי בת ה-28, גלי וזיו תאומים בני 26 ודורון שטיינבכר בת ה-31. חמשת החטופים הללו, מוחזקים כבר 339 יום, נכון ליום זה, בידי החמאס בעזה.

מיזם יחד למען חטופי כפר עזה. צילום מסך
האתר מספר על כל חטוף והסיפור האישי שלו כבנאדם,  בכדי להבין שמאחורי כל שם כזה יש עולם ומלואו ולא רק שם. כך למשל, מספרים על דורון " דורון, היא לא רק אחות וטרינרית מיומנת, אלא גם אישה מיוחדת במינה. ידיה המלטפות מטפלות בבעלי חיים במרפאה של איתי סבג, אך אהבתה אינה מוגבלת רק לחיות. בזמנה הפנוי, דורון פורחת. היא חובבת ספורט מושבעת, נהנית לבשל וליצור מטעמים, ומעל הכל, אוהבת לבלות עם משפחתה וחבריה."
על החטופים התאומים גלי וזיו נכתב: "עיסוקים – גלי וזיוי עבדו ביחד בחברת סינקופה (תאורה והגברה לאירועים) תחביבים – אוהדי מכבי וליברפול, חיו כדורגל, להיות עם חברים. הם נחטפו משכונת הדור צעיר. קצת עליהם – הם אחים תאומים והחברים הכי טובים, הם הלב של החבורה. תמיד עוזרים למי שרק מבקש."

"אנחנו ביחד בהכל – לאורך כל החיים. לאחר אירועי הטבח של השבעה באוקטובר, 2023, הבנו שאנחנו חייבים לפעול! הקמנו את החנות הזו למענם, חולצות ממותגות עם שמם, כדי שכולם יסתובבו עם פריט שלהם ושהנושא לא ירד מסדר היום עד שהם ישובו אלינו הביתה!" כך מצוין באתר על אודות המיזם החשוב הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה