בארץ

הבכיר היפני בכפר עזה: "מראות אימה, יפן עומדת לצד ישראל"

יושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה, הגיע לסיור בקיבוץ כפר עזה, יחד עם סגן שרת החוץ היפני, קִיוֹטוֹ טסוּגִ'י. השניים שוחחו עם תושב הקיבוץ, שחר שנורמן, שהיה הראשון לחזור לקיבוץ לאחר ה-7 באוקטובר. "אני מתקשה למצוא מילים שיתארו זאת. זהו אקט ברברי", אמר טסוג'י
מערכת ice | 
עזה, כפר עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, חיים גולדברג)
הבוקר (רביעי) יושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה, הגיע לסיור בקיבוץ כפר עזה, יחד עם סגן שרת החוץ היפני, קִיוֹטוֹ טסוּגִ'י. יו"ר הכנסת אוחנה הודה לממשל היפני על תמיכתם בישראל בין היתר באמצעות הפסקת חלקם במימון אונר"א. "ניכר כי המראות הקשים נגעו לליבך. יש הבדל בין לשמוע את הסיפורים על הטבח לבין לראות את הדברים בעיניים ולשמוע את עדויות הניצולים״, אמר אוחנה. 
טסוּגִ'י הגיב למראות הקשים ואמר: "אלה מראות אימה. אני מתקשה למצוא מילים שיתארו זאת. זהו אקט ברברי". בין היתר, במהלך הסיור שוחחו השניים עם תושב כפר עזה, שחר שנורמן, אשר היה הראשון לחזור לקיבוץ לאחר מאורעות ה-7 באוקטובר. 
בתום פגישתם אמר יו״ר הכנסת אוחנה: ״איראן היא זו שמימנה, אימנה ודחפה את חמאס לבצע את הטבח. חמאס השתמש גם בנשק שמקורו מצפון קוריאה. העולם לא יכול להרשות לעצמו עוד צפון קוריאה בדמות איראן". 
כזכור, ב-7 באוקטובר מחבלים מארגון הטרור חמאס חדרו לקיבוץ כחלק ממתקפת הפתע על ישראל, טבחו בלמעלה מ-70 איש, בהם תינוקות, ילדים וקשישים, ו-18 נחטפו לשטח רצועת עזה שכיום המקום מתפקד גם כשטח צבאי סגור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה