שיווק ופרסום

התרומה המיוחדת של יהודי אוהיו לתושבי העוטף: הסכום אותו גייסו נחשף

תושבים יהודים ולא יהודים בקולומבוס, אוהיו גייסו מעל ל-13 אלף דולר על ידי מכירת צמידי חרוזים שהכינו בעצמם. ההכנסות ממכירת הצמידים המיוצרים בביתם של תושבי הקהילה יועברו לתמיכה בקהילות יישובי העוטף: "עוזר לנו לשמור על שפיות בימים אלו"

מערכת ice |  2
יהודי אוהיו (צילום רחל גולד)
קהילת יהודי קולומבוס שבמדינת אוהיו ארה"ב, גייסה מעל 13 אלף דולר במהלך השבוע האחרון עבור מפוני עוטף עזה, ממכירת צמידים כחול-לבן עם מסרים יהודיים ("שלום", "חי", "תקווה") שהם הכינו בעצמם. מאחורי היוזמה המרגשת עומדת עפרה גרינשטיין יחד עם רייצ'ל גולד, קארה פרידמן, ארי שייר ועוד רבים מקהילת קולומבוס, שמייצרים את הצמידים בסלון בתיהם יחד עם חברים וחברים של חברים, יהודים ולא יהודים. 
"כמו הישראלים, גם אנחנו כאן חווים עצב וזעם עמוקים בעקבות הטבח המפלצתי של 7 באוקטובר", אומרת עפרה גרינשטיין מקולומבוס, אוהיו. "בשבועות האחרונים כולנו דבוקים לחדשות ומתעדכנים כל הזמן, ויוצרים קשר עם המשפחות והחברים בישראל. אחרי הנאום המכונן של ראש עיריית ניו יורק – 'No, we are not OK' - הרגשנו שאיננו יכולים להישאר אדישים וידענו שאנחנו צריכים לתמוך בישראל מרחוק, באיזשהו אופן: לא רק כתומכי ישראל ברשתות החברתיות ובערים שלנו, אלא גם בגיוס כסף ובהעלאת המודעות".
עפרה והקהילה החליטו לייצר מאות צמידים, בצבעי כחול-לבן ורתמו לכך רבים מבני ובנות הקהילה היהודית בקולומבוס. "עם היוזמה הזו של ייצור הצמידים היפים שעיצבנו, אנחנו מקווים להגביר את התמיכה וההזדהות עם ישראל כאן בקהילה", היא מוסיפה. "אנחנו מקווים שיותר ויותר אנשים יענדו צמיד של חי, ישראל ותקווה. בנוסף, זה גם עוזר לנו לשמור על השפיות בזמנים קשים אלו".

בקהילת קולומבוס החליטו להעניק את ההכנסות ממכירת הצמידים ישירות לקיבוצים כפר עזה, נחל עוז ובארי, כדי לסייע להם בשיקום, באיתור הנעדרים והחטופים, ובכל צרכיהן הפיזיים והנפשיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלופות
    Nil 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה רבה רבה לכם על כל התמיכה, נא הפיצו בכל העולם את התמונות והסרטונים שיחלחל טוב מאוד לכל המכחישים. תודה רבה ????עם ישראל חי וקיים????
    סגור
  • 1.
    תקווה
    יאיר 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראל אוהבת אתכם?
    סגור