בארץ

גדי איזנקוט מזדהה עם מורשת פרס ומשתף למה הוא הכי מתגעגע

הרמטכ"ל לשעבר וחבר הכנסת גדי איזנקוט ספד לפרס אבל הזכיר אותו רק במילה והקדיש את כל הנאום כדי לנגח את נתניהו והקבינט 
דוד זולדן | 
יצחק הרצוג, גדי איזנקוט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אזכרתו של ראש הממשלה השמיני ונשיאה התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס: נשיא המדינה יצחק הרצוג, שר הפנים משה ארבל, הרמטכ"ל לשעבר וח"כ גדי איזנקוט, ח"כ גלעד קריב, שופט בית המשפט העליון יצחק עמית, הנשיא לשעבר רובי ריבלין ולמעלה מ -60 דיפלומטים עלו להר הרצל לקברו.
השבוע מציינים 8 שנים לפטירתו של ראש הממשלה השמיני ונשיא המדינה התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס. בחייו, שמעון פרס ז"ל לא הסכים לקבל את המציאות הקיימת כפי שהיא, ולכל אורך שנות פעילותו הוא פעל להביא לשינויה בדרכים יצירתיות, חדשניות ומאתגרות, לא מעט פעמים כנגד כל המוסכמות או דעת הרוב, עניין שכולנו זקוקים לו בימים מורכבים אלו למען החזרת החטופים הביתה בהקדם האפשרי, ולמען החזרת הביטחון בכל חבלי הארץ אותם אהב. מרכז פרס לשלום ולחדשנות, אותו הקים עוד בחייו, ממשיך את מורשתו ופועלו רב השנים גם בימים אלו.
הרמטכ"ל לשעבר וחבר הכנסת גדי איזנקוט ספד לו: "לצערי הרב- ישראל היום חסרת מנהיגות. אין לקיחת אחריות. אין אסטרטגיה. כמי שישב בחדרי קבלת ההחלטות מאז השביעי באוקטובר חזיתי כיצד הדרג הצבאי מביא לשולחן הדיונים תכניות פעולה נועזות, והדרג המדיני בולם אותם".
עוד ציין איזנקוט כי: "אני מסתכל על הפחדנות, על הסחטנות, על התנהלות הדרג המדיני ואני מתגעגע לאומץ של שמעון פרס. ההתעקשות להישאר בציר פילדלפי היא מעטה של שקרים ודיס-אינפורמציה. ותחת הפחדנות והתירוץ הזה אנו מאבדים חטופים חיים בכל יום. ההנהגה הנוכחית פורמת במו ידיה את האמון וההסכם הבלתי כתוב בין צבא הגנה לישראל לבין אזרחיו, בהם כל אחד יודע כי צה"ל יעשה הכל להגן ולחזיר אזרחים שנחטפו ממיטותיהם בצורה אכזרית על-ידי האויב".
לסיום חתם: "אנו שומעים את ראש הממשלה לא פעם אומר "אני עושה הכל". לצערי הם לא עושים הכל. הם מתנהלים בהיסוס, בפחד, בהיסטריה. אנחנו בימי החידלון המנהיגותי הכי גדול בתולדות מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה