בארץ

לאחר 3.5 שנים: דובר המשטרה מסיים את תפקידו | דיווח

על פי הדיווח של אלי סניור, ראש דסק הפלילים בחדשות 13, לאחר 3.5 שנים, דובר המשטרה, אלי לוי, מסיים את תפקידו. כידוע, בעבר שימש אלי לוי ככתב חיפה והצפון בחדשות 13 | כל הפרטים המלאים

מערכת ice |  4
אלי לוי דובר משטרת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שלוש וחצי שנים, יסיים דובר המשטרה, נצ״מ אלי לוי, את תפקידו. המפכ״ל החדש דני לוי הודיע כי בכוונתו לבצע שינויים בכל מערך הדוברות. עוד נודע, כי גם נצ״מ שי חכימי צפוי לסיים את תפקידו כמ״מ ראש חטיבה ומי שצפוי להתמנות לתפקיד הוא נצ״מ אסי אהרוני שיועלה לדרגת תנ״צ, כך על פי הפרסום של אלי סניור, ראש דסק הפלילים בחדשות 13.
לאחר שלוי עזב באופן רשמי את ערוץ 13 באפריל 2021, שם שימש ככתב חיפה והצפון במשך 11 שנים, הוא מונה לדובר המשטרה וסגן ראש חטיבת הדוברות.  בטקס מיוחד במעמד סגל הפיקוד הבכיר ומפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, הוענקה לאלי לוי דרגת ניצב משנה.
בעקבות המעבר לתפקיד החדש, אלי לוי נפרד מחבריו לחברת חדשות 13 בחמ"ל הפנימי. בהודעה ששלח לוי לקולגות שלו בחדשות 13, נכתב: "חברים הודעתי לפני כמה דקות לעידו שאני מסיים באופן מידי את העבודה בערוץ ואתם כבר יודעים לאן. אוהב אתכם מאוד מאוד אפרד מכם אישית אחד ואחת.
אין לי יותר מה להגיד אני עצוב ושמח באותה מידה - אני יוצא מהחמ"ל. אוהב אתכם. תודה ענקית לישראל ניר ועידו שחיכו עד היום - ועשו הכל - מי שמכיר אותי ואת הבית שממנו הגעתי יודע שזה היה חלום ילדות שלי. תודה מיוחדת לאבי ונדב ואמנון ברקאי שאין שני לו בעולם - סיימתי. אוהב. אלי״. כידוע, נצ"מ אלי לוי נשוי ואב לשניים. דובר משטרת ישראל לשעבר מתגורר ברמת ישי ובעברו שימש ככתב בכלי תקשורת שונים. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פודל
    הראיס 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך הבייתה ואל תצא מהמחילה, איש עלוב ופחדן, דובר גרוע
    סגור
  • אלי לוי
    דינה 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס היית ורק הוספת לעצמך עוד כמה אפסים. לקקן מטעם
    סגור
  • 2.
    דובר המשטרה
    דודו 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה הביתה שמאלן ארור ונאלח אפס אפסים נגמרה האוננות במשטרה
    סגור
  • 1.
    ברוך שפטרנו, הדובר הכי גרוע שהיה (ל"ת)
    יעל 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור