מינויים

מנכ"ל חדשות 13 לשעבר מקבל תפקיד יוקרתי: בוועדת האיתור למפקד גלגל"צ

אחרי שנבחר למפקד גל"צ אך המינוי לא מומש עקב תקופת הבחירות, מנכ"ל חדשות 13 לשעבר, אור צלקובניק, יהיה בוועדת האיתור לממלא תפקידו של נדב רביד שמסיים את התפקיד בסוף השנה
מערכת ice |  1
אור צלקובניק מנכל חדשות 13 (צילום עדי לם)
לקראת סיום תפקידו של נדב רביד כמנהל גלגלצ בסוף השנה, מפקד גלי צה"ל טל לב רם מינה ועדת איתור לבחינת מועמדים לתפקיד. הוועדה תפעל לאיתור ולמיון מגוון מועמדים ותמליץ למפקד גלי צה"ל על מספר מצומצם מתוכם, מהם יתרשם באופן אישי ולבסוף יבחר את מנהל/ת גלגלצ הבא/ה. 
חברי הועדה הם שמעון אלקבץ, מפקד גלי צה"ל לשעבר; אור צלקובניק, לשעבר מנכ"ל חדשות 13 ומנכ"ל רדיו 103fm, בוגר גלי צה"ל והמנהל המוזיקלי של גלגלצ בעברו; טינה מלמד, שכיהנה כקצינת הארגון של גלי צה"ל במשך כשלושה עשורים; השחקן והבמאי קובי פרג', מגיש גלי צה"ל למעלה מעשור ומאיה ביימן, ראש מטה גלי צה"ל. 

המועמדים לתפקיד יידרשו להציג בפני הועדה את תפיסתם לגבי הכיוונים העתידיים של התחנה בעולם המוזיקה, התרבות והחברה הישראלית. תנאיי הסף למועמדות לתפקיד הינם היכרות מעמיקה עם תעשיית המוזיקה הישראלית והבינלאומית כולל ניסיון מעשי בתחום.
זאת לצד התמצאות בעולמות הדיגיטל ככלל ובדיגיטל בתחום המוסיקה בפרט, תואר ראשון ומחויבות לעבודה במשרה מלאה ובלעדית. כמו כן, ניסיון ניהולי והיכרות עם עולם הרדיו יהוו יתרון. להגשת מועמדות יש להעביר קורות חיים בצירוף פרטי קשר עד ליום ה', 12.09.24.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לסגור את תחנות הרדיו הצבאיות, שיילכו לשרת בקרבי (ל"ת)
    הכג 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור