תקשורת ומדיה

וואלה לקראת שינויים: האם אור צלקובניק ימונה לעורך הראשי?

על פי דיווחים, נראה כי ייתכן והבעלים והמו"ל של וואלה, אלי עזור, יבחר במנכ"ל חדשות 13 לשעבר, אור צלקבוניק, לעורך הראשי של האתר במקומו של ערן טיפנבורן. בוואלה הודפים את השמועות לפי שעה: "כרגע אין שינוי ואין עדכון. ככל שיהיה משהו חדש, נוציא הודעה מסודרת". כל הפרטים                          
מערכת ice |  5
בית וואלה (צילום מערכת אייס)
אתר וואלה ועובדיו כמרקחה, בעקבות חרושת שמועות סביב הגעתו של מנכ"ל חדשות 13 לשעבר, אור צלקובניק, לענקית החדשות הישראלית - מערכת וואלה. בחירתו, לכאורה, של העורך הראשי, שתיקבע על ידי הבעלים והמו"ל אלי עזור, מגיעה על רקע דיווחים אתמול ברשתות החברתיות כי שמו של צלבוניק הופך מגדר שמועה לגדר של "צפוי", וכי יחליף את ערן טיפנברון בתפקיד.
יש לציין שבמערכת כמו וואלה, חילופי עורך ראשי הם בוודאי דרמטיים ומשמעותיים, אך הן רק נדבך אחד מכלל המערכת - במיוחד באתר עם הנהלה יציבה וחזקה, כך שגם אם במידה ויהיו שינויים בגזרת העורך הראשי, לא צפויה טלטלה באתר כמו וואלה.
אלי עזור בוודאי מכיר את צלקובניק, כבר כמעט לפני עשור אז מונה למנכ"ל רדיו 103, והוביל את תחנת הרדיו לגידול משמעותי בכמות ההאזנות, ויצירת תוכניות ייחודיות (הידועה שבהן היא השילוב של ינון מגל ובן כספית). שמו של צלקבוניק עלה כמפקד גלי צה״ל - תפקיד אליו נבחר בוועדת האיתור אך בסופו של דבר לא התממש המינוי בשל תקופת בחירות, וכמובן הקדנציה הקצרה האחרונה כמנכ"ל חדשות 13, קדנציה של שנה בלבד שהסתיימה במאי השנה. יש לציין, כי מדובר במנכל הרביעי שעזב את חדשות 13 בתוך חמש שנים (והאחרונה, יוליה שמאלוב ברקוביץ' בקדנציה של חודשים בלבד) ושברשת 13 גם התחלפו ארבעה מנכ"לים באותה תקופה.
וכאן יש לשאול: אם אלי עזור היה רוצה את צלקבוניק בחזרה לוואלה, מדוע חלה התמהמהות במשך 3 חודשים ולא נסגר תפקיד כבר סביב זמן ההתפטרות במאי השנה? מאידך, עובדים רבים מספרים על השמועות בתקופה האחרונה בתוך המערכת ועל חזרתו הכמעט ברורה של צלקובניק למערכת וואלה. על פי דיווח של ערוץ הטלגרם scopt, צלקבוניק צפוי להחליף את ערן טיפנבורן ולהפוך לעורך הראשי של אתר וואלה. בוואלה, מאידך, מסרו ל-ice: "כרגע אין שינוי ואין עדכון ככל שיהיה משהו חדש, נוציא הודעה מסודרת".

עידן אלרום. מנכ"ל וואלה. צילום: עופר חג׳יוב
יש לציין כי במערכת וואלה נערכו שינויים רבים בגזרת ההנהלה בשנים האחרונות. טיפנבורן עצמו נכנס לתפקיד במרץ 2021, ולאחר כמה חודשים, בתחילת 2022 מונה עידן אלרום למנכ"ל הקבוצה, שערך אף הוא שינויים בצמרת ההנהלה תוך ייצוב הסירה.
אז האם הדיווחים על הגעתו של צלקבוניק נכונים? כן. היו שיחות על חזרתו לקבוצת אלי עזור, וגם מו"מ ודיבורים מתקדמים גם על תפקיד העורך הראשי, אך נכון לשעה זו הם טרם הבשילו. הדיווחים והשמועות לא מגיעים משום מקום, כבר תקופה שיש "דיבור" פנים מערכת בוואלה על המשכיות התפקיד של טיפנבורן באתר. מאידך, כבר עברו 3 חודשים מאז שצלקבוניק התפטר מחדשות 13. על פי התגובה של וואלה לכתבה, ניתן לומר שנכון לאתמול שום דבר לא נסגר סופית, ולכן הדיווח שיצא ברשתות החברתיות הוא עדיין בגדר שמועה בלבד.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הקרב על המנכלים. (ל"ת)
    גולן 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ערן דיי שחרר
    דודו 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערן עורך לא טוב שדואג רק לעצמו ולחברים שלו לא עושה כלום
    סגור
  • 2.
    שגיא בן נון הולך הביתה?
    משיח 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה וואללה
    סגור
  • 1.
    מה לצלקובניק ולעולם הפרינט?? (ל"ת)
    רק שואל 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה הפרינט של וואלה? חברה שואלת (ל"ת)
    גולן 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור