בארץ

איחוד ההצלה בצד ענק: זאת הפלטפורמה שתציל חיים רבים

איחוד ההצלה בשיתוף עם חברת קרביין, מתקינים פלטפורמה חדשה שעתידה לשפר את יכולת הצלת החיים בארגון
מערכת ice | 
מתנדבי איחוד הצלה (צילום איחוד הצלה)
איחוד הצלה, ארגון מתנדבים ארצי להצלת חיים, וחברת קרביין (Carbyne), מובילה עולמית בטכנולוגיות בטיחות הציבור, השלימו את התקנת הפלטפורמה החדשה לתקשורת חירום מתקדמת, מבוססת ענן,  המשמשת מוקדי חירום והצלה ברחבי העולם. מערכת APEX , שפיתחה קרביין, הוטמעה בתשתית המטה הארצי של איחוד הצלה, ומספקת לפרמדיקים במוקד סביבת עבודה בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות, ותפעול אמין ושוטף ללא הפרעות או השבתות.
הטכנולוגיה תאפשר למוקדני איחוד הצלה, לקבל מהמתקשר תוכן וידאו וצילומים ממקום האירוע בזמן אמת, וכן זיהוי מיקום מייד ומדויק של המתקשר (כולל גובה כשמדובר בבניין) וגם תקשורת באמצעות צ'אט במצבים שאין למתקשר אופציה לדבר. יכולות אלה מתאפשרות על ידי לחיצה על קישור שנשלח לטלפון של המתקשר וזמין רק במהלך השיחה עם המוקד, ללא כל צורך בהורדת אפליקציה. היכולות מבוססות ה-AI (בינה מלאכותית) של APEX מאפשרות הזרמה של נתונים קריטיים למוקדנים, ובכך משתפרת יכולת קבלת ההחלטות בהתאם למצב המדויק בזירת האירוע. בנוסף, מאפשרת המערכת לסנן ולנתב שיחות נכנסות למוקד לפי רמת דחיפות, ובכך מייעלת את עבודת המוקדנים בזמני עומס ומאפשרת להם להתמקד באירועים הדחופים ביותר.
אמיר אליחי, מנכ"ל ומייסד קרביין: "קרביין מחויבת לספק לעולם החירום וההצלה פתרונות תקשורת חדשניים שיוצרים מהפיכה בדרך בה מוקדים פועלים להצלת חיים. אנו מעריכים את הנהלת איחוד הצלה על מחויבותה לספק לאלפי העובדים והמתנדבים שלה סביבת עבודה מודרנית, יעילה ואמינה ומעבר לכך – על מחויבותה לספק לציבור אותו היא משרתת, תגובה מהירה וטובה יותר במצבי חירום".

אמיר אליחי, מנכ"ל ומייסד קרביין (צילום: מאט קאר)
זהר אלי, מנהל מוקדים וטכנולוגיות, איחוד הצלה: "אנו מטפלים בכ-2000 אירועים מדי יום וכבר עכשיו לוקח לנו זמן שיא של פחות מחמש שניות לספק מענה טלפוני למתקשרים. המערכת המתקדמת של קרביין שמוטמעת כבר במדינות גדולות בעולם, לוקחת אותנו עוד צעד קדימה בדרך להשגת היעד של מתן סיוע תוך 90 שניות. המעבר לפתרון מבוסס הענן של קרביין, מספק לנו יכולות מתקדמות בתחום תקשורת החירום וגמישות לעבוד מכל מקום. מוקדנים יוכלו לקבל שיחות ונתונים  ממקום האירוע, ולספק הנחיות לסיוע מציל חיים מרחוק. נתוני השיחות מאוחסנים ומגובים בענן, ובכך פוחת הסיכון לאיבוד נתונים".
דובי מייזל , סמנכ"ל מבצעים, איחוד הצלה: "כחלק מהפקת לקחים שאנו עושים החל מהשבעה לאוקטובר, אנו משפרים משמעותית את יכולות התגובה שלנו במצבי חירום ומשנים את כללי המשחק בתחום הצלת החיים. המעבר לענן עם APEX של קרביין, מבטיח מענה מהיר ויעיל יותר, מגדיל את הסיכויים להציל חיים ומקנה תחושת ביטחון רבה יותר לקהילה".

עדן יונה, מנהלת לקוחות בקרביין, נעם פרנקל מנהל המו"פ בקרביין, פרופ' אהוד דודסון מנכל איחוד הצלה, זהר אלי מנהל מוקדים וטכנולוגיות באיחוד הצלה (צילום: יחיאל גורפיין)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה