בארץ

חה''כ תוקף: "בכהניסטים ובניאו נאצים נלחמים ומוציאים אותם מחוץ לחוק"

חה''כ ולדימיר בליאק תקף בחריפות את השר בן גביר על דבריו כנגד הנשיא הרצוג, והתבטא בביטוי קיצוני "עם כהניסטים ועם ניאו נאצים לא יושבים בקואליציה"
דורון בלוך |  1
ולדימיר בליאק (צילום חי ברון)
לאחר התגובה של השר בן גביר לנשיא הרצוג, על כך שהרצוג שוחח עם המפגינים מחוץ לביתו, ובין דבריו התבטא השר בן גביר כנגד הנשיא באמירות כגון "מתרפס" "אולי מוטב שפשוט ישתוק" וכן טען וצביעות מצד הנשיא, כפי שמובא כאן בהרחבה חה''כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) התבטא בחשבון ה-X שלו כנגד בן גביר.

חה''כ בליאק, התבטא בחריפות כנגד השר בן גביר באמריה מקוממת שכללה הקבלה קיצונית, וכלל בתגובתו מתקפה ישירה על בן גביר, וכן באופן כללי על כל מפלגתו "תגובתו של בן גביר לדבריי נשיא המדינה מוכיחה שוב וביתר שאת: עם כהניסטים ועם ניאו נאצים לא יושבים בקואליציה - לא בשגרה ולא בחירום, ולא מתרפסים בפניהם ולא מקבלים אותם "בהבנה".
" עוד חזר על דבריו להדגיש את ההקבלה "בכהניסטים ובניאו נאצים נלחמים ומוציאים אותם מחוץ לחוק". את דבריו סיים חה''כ בליאק בביקורת נוקבת על התנהלותו המקצועית של השר בן גביר, וכן על הממשלה "מדובר בשר כושל ובעבריין מועד, חלק מהממשלה הפושעת שידיה מגואלות בדם קורבנות ה-7 באוקטובר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חכ בליאק
    אסא 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעבר לכך שאתה יכול להגיד ניאו נאצים ולא לשלם על השקר הזה כי אתה חבר כנסת אין שום אמת באמירה הזו ואתה יודע זאת. להזכירך בגרמניה אף יהודי לא טען טענה לאומית על הארץ אף אחד לא פוצץ אוטובוס או מקום הומה אדם אף אחד לא אסף אמצעי לחמה כדי להרוג גרמנים או להרוג גרמני אחד אף אחד לא זרק גרגיר חול אחד על שום גרמני אלא רק התחננו לצאת משם אפילו בלי רכוש. אלא נאציזם היה מצב חד סטרי של אומת רוצחים שאין עליה שום איום. זה נאצים. לעומת זאת יש לנו כאן אויב מר שיכול לרצוח לאנוס ולחולל זוועות שאתה כבר מכיר. לקרוא למי שנלחם בהם ולמי שנלחם במי שלא נלחם באויבים נאצי זו בהמיות גסה ורקבון ערכי. אתה כנראה כזה גם מנסה לאסוף כמה מחיאות כפיים מעלובים כמוך. אל דאגה עם ישראל יזכור את העליבות שלך. עלה והצלח
    סגור