בארץ

בן גביר נגד הנשיא הרצוג: "מתרפס בפני קומץ אנרכיסטים"

השר בן גביר תקף את הנשיא הרצוג על הדברים שאמר כנגד 'כהניזם' ועקץ את הנשיא: "אולי מוטב שבוז'י ינהג כמו שנהג בחקירות המשטרה שלו ופשוט ישתוק"
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר ויצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר תקף היום (שבת) את נשיא המדינה בוז'י הרצוג, זאת לאחר התיעוד בו נצפה הרצוג מתעמת עם מפגינים, ומדבר כנגד 'כהניזם' במדינה ופוליטיקה. 
בדבריו סיפר השר בן גביר ״כשבוז׳י הרצוג התמודד לנשיאות הוא נפגש איתי מספר פעמים כדי לקבל את תמיכתי. הוא כמובן גם אמר את כל מה שהיה צריך כדי לקבל את תמיכתי" והוסיף לתאר "אמנם הבהרתי לו אז, שאצביע למרים פרץ, אולם מאז נפגשנו מספר פעמים, כשתמיד הוא החמיא כמה שרי עוצמה יהודית מוכשרים, כמה הוא מרוצה מחברי הכנסת שלנו, ואיך למרות שיש מחלוקות הוא מעריך אותי אישית עד מאוד..."
בהמשך תקף השר בן גביר את הנשיא הרצוג על דבריו "משעשע היה לשמוע את כבוד הנשיא מתרפס בפני קומץ  אנרכיסטים שמנסים לנהל את המדינה ולעשות פילוג בעם... זה כמובן מצטרף ל״אות הכבוד״ שהעניק לאנרכיסטים והסרבנים שפגעו בצה״ל והובילו לאסון ה-7.10". 
את תגובתו סיים השר בן גביר בעקיצה לנשיא "אולי מוטב שבוז'י ינהג כמו שנהג בחקירות המשטרה שלו ופשוט ישתוק - צביעות היא דבר מגעיל״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה