בארץ

סדקים בקואליציה? זו הסיבה שההצעות ירדו מסדר היום

לאחר שח''כים ממפלגת עוצמה יהודית לא הגיעו להצבעות במליאה, והאופוזיציה הפילה את הצעת החוק, בקואליציה החליטו למשוך את שאר ההצעות מסדר היום. עוצמה יהודית: "עוצמה יהודית לא החרימה הצבעות. האופוזיציה הפרה את הסיכום"
דורון בלוך | 
מליאת הכנסת (צילום מרים אלסטר פלאש90)
לאחר שבזמן הפגרה מליאת הכנסת התכנסה היום (רביעי) בכדי לדון במספר הצעות חוק שיעלו בקריאה ראשונה, אך חברי כנסת מעוצמה יהודית לא הגיעו להצבעות. מה שגרם לאופוזיציה לנצל את ההזדמנות להפיל את החוק שעלה להצבעה. לאחר המקרה, שגרם מבוכה לקואליציה על הפלת החוק, החליטו בקואליציה למשוך מסדר היום את שאר הצעות החוק שהיו אמורים לעלות להצבעה בקריאה ראשונה.
ממפלגת עוצמה יהודית נמסר בתגובה על המקרה במליאת הכנסת: "בניגוד לדיווחים בכלי התקשורת, עוצמה יהודית לא החרימה הצבעות. בהתאם לסיכום של הנהלת הקואליציה עם האופוזיציה, סוכם שיועברו חוקים בהסכמה בלבד ואין חובת התייצבות. לצערנו, האופוזיציה הפרה הסיכום, וניצלה מצב שבו שהו רק כ-20 חברי כנסת מהקואליציה בהצבעה, כדי להפיל את החקיקה".
מהמחנה הממלכתי נמסר: "זו לא קואליציה -  מדובר באוסף של אנשים שלא מסוגלים לתפקד יחד בגלל חישובי פוליטיקה קטנה זה על גבו של זה. נמשיך לפעול עד שנפיל את הממשלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה