בארץ

נציג חמאס הודיע: זו הסיבה שלא נשתתף בשיחות המו''מ מחר

לאחר שבלשכת רה''מ נתניהו הכחישו את הטענה כי הוסיף דרישות חדשות למתווה שחרור החטופים, נציג חמאס בלבנון הודיע כי לא ישתתפו בשיחות מחר, זאת בעקבות הוספת הדרישות של נתניהו
דורון בלוך | 
חמאס, ישראל (צילום freepik, shutterstock)
לאחר שתוכננו למחר (חמישי) שיחות המשך בין ישראל לחמאס בהשתתפות המדינות המתווכות, במטרה להגיע להסכמה על מתווה לשחרור החטופים, נציג חמאס בלבנון אחמד עבד אל האדי, אמר כי נציגי חמאס לא ישתתפו בשיחות מחר.
על פי הדיווח בסקי ניוז בערבית, נציג חמאס בלבנון אמר כי חמאס לא קיבלו ערבויות לכך שישראל תתחייב לנהל את המשא ומתן לפי ההצעה המבוססת על מתווה הנשיא ביידן ומועצת הבטחון של האו''ם.
לטענתו, חמאס אינו נגד הרעיון העקרוני של משא ומתן, ואף טוען כי בסבבים הקודמים בחמאס התגמשו בנושא. אך לפי טענתו רה''מ נתניהו וממשלת ישראל דחו את ההצעה דאז, והוסיפו תנאים חדשים. בנוסף, גם חיסלו של ראש הלשכה המדינית איסמעיל הנייה מעיב על המו''מ, ומוסיף עוד כי הדבר מחזיר המו''מ 'לנקודת ההתחלה'.
נזכיר, כי בעקבות הטענות שעלו על כך שרה''מ נתניהו הוסיף תנאים חדשים למתווה, אתמול פורסמה מלשכתו הבהרה כי חמאס הוא המעכב את המו''מ, ואף פירטו את העובדות בנושא, כפי שהבאנו כאן בהרחבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה