בעולם

לא מוותרים על הנקמה: האיראנים סירבו להצעה אמריקאית נדיבה

בזמן שאיראן מתכוננת להגיב על החיסול של איסמעיל הנייה בשטחה, אותו היא מייחסת לישראל, האמריקאים מפעילים לחץ דיפלומטי חסר תקדים שהגיע לשיאו ביממה האחרונה
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בזמן שמדינת ישראל נערכת לתגובה איראנית על החיסול של ראש הדרג המדיני בחמאס, איסמעיל הנייה, ארצות הברית והמעצמות לא מחכות ועוסקות כל הזמן בלחץ דיפלומטי שיגרום לאיראן לוותר על ההסלמה.
בסוכנות הידיעות "אל-ערבי אל -ג'דיד" מדווחים שארצות הברית והמדינות שהיו שותפות להסכם הגרעין שנחתם ב-2015 הציעו לאיראן לחזור לשולחן המשא ומתן ולחדש את השיחות בנושא הסכם הגרעין. איראן דחתה את ההצעה ואמרה למעצמות שתגובה היא אירוע בלתי נמנע.
ארצות הברית ממשיכה לקדם כוחות צבאיים למזרח התיכון בהיקף ובעוצמה גדולה, כפי שעשתה ב-7 באוקטובר. בישראל לא ממתינים לתגובת איראן וממשיכים להצטייד - שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן אישר עסקת נשק ענקית בשווי של יותר מ-20 מיליארד דולר במסגרתה ארצות הברית תספק נשק מתקדם לישראל.
ישראל רכשה מארצות הברית 50 מטוסי F-15 בשווי של 18 מיליארד דולר, 50,000 מרגמות 120 מ"מ בשווי 61 מיליון דולר, 30 טילי אוויר AIM-120 בשווי 102 מיליון דולר, רכבים ממוגנים מדגם M1148A1 בשווי 583 מיליון דולר ומעל 32,500 פגזי טנקים בשווי 770 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קונסיפירציה
    מירו 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחיי בני ישראל .ביידן מתעתע בנו ומטמטם את נתניהו.הוא סוגר דילים עם אירן.היא לא תתקוף אותכם אם תחתמו על העיסקה ותיסוגו דחוף מהרצועה.וכשיקרה שוה 07 לאוקטובר נשמע שוב דונט אבל מנשיא אחר.זה ביידן שכאילו מרגיע את חמינאי אבל זאת לא אמת תתעוררו בני ישראל.אסור לנו שואה שנייה.הנה הוזהרתם.
    סגור