בארץ

נתניהו מתייחס למתקפה נגד החטופה ששוחררה: "יש גבול. מספיק"

ראש הממשלה ציין כי מסע ההכפשות נגד בחירתה של נועה ארגמני להצטרף לנסיעתו הוא "מטורלל" וביקש להפסיקו. עמיחי שיקלי פרסם סטטוס של העיתונאי אורי משגב בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי מדובר ב"בור ללא תחתית של רוע". מטה משפחות החטופים גינה גם הוא את הביקורת
מערכת ice |  1
נועה ארגמני (צילום פלאש 90/ דודו גרינשפן)
היום (רביעי) צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בפני שני בתי הקונגרס בארצות הברית. אל נסיעתו התלוו בני משפחות החטופים והנופלים וגם נועה ארגמני, ששוחררה באמצעות מבצע צבאי משבי החמאס. נגד ארגמני נשמעה ביקורת מפני גורמים שונים על הצטרפותה למשלחת ראש הממשלה. 
אחד מהפרסומים שמבקרים את ארגמני וזכה לתפוצה נרחבת ברשת הוא סטטוס בפייסבוק של העיתונאי אורי משגב, בוא כתב בין השאר כי "נועה ואביה צריכים להתבייש עד יומם האחרון בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל". הסטטוס זכה לתגובות חריפות רבות, גם מפני חברי כנסת ושרים, ביניהם שר התפוצות עמיחי שיקלי שכתב כי מדובר ב"בור ללא תחתית של רוע". גם רוטמן התייחס לדברים שנאמרו ואמר כי מדובר במתקפה בזויה. 
מטה משפחות החטופים ויאיר גולן גינו גם הם את המתקפות נגדה. כעת, גם ראש הממשלה התייחס לדברים הקשים שנאמרו נגדה. על פי דיווח N12, ראש הממשלה הבהיר כי הוא מזועזע מהביקורת. לדבריו, המסע נגדה כאשר היא מצטרפת למשלחת "לנאום החשוב ביותר בפני שני בתי הקונגרס" היא מכעיסה ומטורללת ויש להפסיקה מיד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק ביבי
    סימה 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים רעים אנרכיסטיים שונאי ביבי
    סגור