בעולם

רה"מ נתניהו משנה תוכניות? הלו"ז החדש של הנסיעה לארה"ב

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ועם קודמו בתפקיד דונלד טראמפ ביום חמישי. עוד קודם לכן ישתתף באירוע של הקהילה היהודית, וינאם מול שני בתי הקונגרס. הסנאטור בן קרדין, יו"ר ועדת החוץ של הסנאט, ינהל את הישיבה בזמן נאומו
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ אמר כי ביום חמישי הקרוב הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בפלורידה. בפרסום ברשת החברתית שלו Truth Social כתב היום (שךלישי) כי הוא "מצפה לארח את נתניהו באחוזת מאר א-לאגו בפלורידה".
ביום חמישי בשעה 13:00 שעון וושינגטון יפגש ראש הממשלה עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. טרם נקבע מועד לפגישה סגניתו קמלה האריס. ייתכן שפגישה כזו תתקיים ביום חמישי בבוקר. עם זאת, עומדת על הפרק האפשרות שהפגישה תתקיים ביום שישי, ולפיכך נתניהו ישאר בארצות הברית לסוף השבוע. 
 
על פי מידע שהעבירה לשכת ראש הממשלה, במהלך היום בשעות אחר הצהריים שעון וושינגטון רה"מ נתניהו ייפגש עם חברי הקהילה האוונגליסטית, ויקח חלק באירוע של הקהילה היהודית. מחר ינאם מול שני בתי הקונגרס. הסנאטור בן קרדין, יו"ר ועדת החוץ של הסנאט, ינהל את הישיבה בזמן נאומו.
"בכהונה הראשונה שלי קיימנו שלום ויציבות באזור ואף חתמנו על הסכמי אברהם ההיסטוריים, וכך יהיה שוב", ציין טראמפ. "בדיוק כפי שאמרתי בדיונים עם הנשיא זלנסקי ומנהיגים אחרים, המדיניות שלי של שלום באמצעות עוצמה תדגים לעולם שכל המלחמות חייבות להסתיים. מיליונים מתים, וקמלה האריס לא מסוגלת לעצור את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה ברור
    טוטי האדום 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה ברור שימשוך את הביקור עד אחרי שבת צריך להספיק לעשות כביסה לאישתו המטורללת ולאכול שרצים
    סגור