בארץ

לשכת סוכני הביטוח בהודעה דרמטית: אסור לענות לשיחת הטלפון הזו

לשכת סוכני הביטוח מכריזה מלחמה בעבריינים המסיגים את גבול המקצוע.  לטענת יו"ר הוועדה להסגת גבולות המקצוע, סו"ב ועו"ד יניב גוב-ארי, ישנן חברות שמתקשרות לפנסיונרים ולאימהות חד הוריות ומציינות כי המדינה מינתה אותן לאתר להם כספים אבודים. עו"ד יניב גוב ארי: "נחשוף אותם ונוביל הליכים משפטיים מולם"

מערכת ice | 
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
שלמה אייזיק, נשיא לשכת סוכני הביטוח, חשף השבוע בישיבת המועצה הארצית את פעילות הלשכה בשבועות אחרונים. "בתיאום עם רשות המיסים ולשכת יועצי המס אנו מקדמים ייצוג נישומים מול רשויות המס. במקביל, אנחנו מטפלים מול משרד האוצר את נושא הארביטראז', רענון תוכניות החיסכון וההשקעות", כך ציין בפני הנוכחים. 
בהמשך דבריו, הדגיש אייזיק כי בשבוע שעבר קוימה פגישה עם אנשי אגף התקציבים במשרד האוצר ואמר: "אנו מטפלים בבאגים ברפורמת הבריאות והיה דיאלוג מאוד פורה. קיימנו לאחרונה את ועידת טבריה וועידת הבריאות שהיו יוצאות מן הכלל ותרמו להעצמת הלשכה והסוכנים. בספטמבר תיערך הוועידה הפיננסית".
לצד זאת, הכריז אייזיק: "אנחנו מסיימים את הסכם השכירות במבנה הלשכה הנוכחי ופועלים לרכישת נכס חדש ללשכת סוכני הביטוח. אנו צפויים בעתיד להמשיך להפעיל את המכללה לפיננסים וביטוח בשיתוף פעולה עם מכללת עדיף".
נשיא לשכת סוכני הביטוח חזר לאחרונה מכנס של הביפאר בוורשה. "עשינו יחסי ציבור אדירים למדינת ישראל, היה מרגש להניף את הדגל על אדמת פולין, בטח בימים אלה", סיפר. 
בהמשך דבריו, סיפר אייזיק על המהלך החשוב שהוא מקדם בתחום הביטוח אשר צפוי למתן את יוקר המחייה. "במהלך הכנס למדנו דברים חדשים, כמו שמדינת ישראל נחותה בכמות חברות הביטוח למיליון איש.
הממוצע באירופה עומד על 14 חברות ביטוח למיליון איש, ומנגד בישראל 1.4 חברות ביטוח למיליון איש. הפער העצום הזה תורם ליוקר המחייה, לכוח עודף של חברות הביטוח והסרת מוצרים באופן חד צדדי. לכן, אני מקדם במלוא העוצמה להכנסת שחקנים זרים לפעילות בישראל. במדינה כמו פולין, פועלות 53 חברות ביטוח מקומיות ועוד 450 חברות ביטוח מהאיחוד האירופי", כך ציין. 
בהמשך הפגישה, יו"ר הועדה להסגת גבולות המקצוע, סו"ב ועו"ד יניב גוב-ארי סקר את פעילות הוועדה החדשה שהוקמה לאחרונה בלשכה, בשיתוף עם סוכני הביטוח עופר חורש וציפי ויצ'לנסקי.
גוב-ארי חשף את התופעה המטרידה שמתרחשת בארץ: "גורמים עבריינים מצאו שיטה קלה לעשות כסף - איתור כספים אבודים - זה נשמע כאילו יד נעלמה מצאה פנינים שלא ידעו על קיומם. מדובר במספר חברות שמתקשרות לפנסיונרים וחד הוריות ומספרים להם שקרים שהמדינה מינתה אותם לאתר להם כספים אבודים. מחתימים אנשים ושותלים חתימה שלהם על גבי מסמכים דרקוניים שמאפשרים פנייה להוצאה לפועל ללא אישור וחתימה על שטרי חוב".
בעקבות כך, ציין גוב ארי כי קמפיין חדש שצפוי לצאת בקרוב אשר עוסק בנושא המדאיג, יזהיר את הציבור מפני אותם גורמים עבריינים. לצד זאת, ציין גוב ארי: "נקדם חקיקה שתימנע שידול איתור כספים אבודים. נקים ממשק אינטרנטי ייעודי שבו כל מבוטח יוכל להגיש תלונה מפורטת. נוביל את חזית המאבק בנוכלויות, נטפל במתחזים, נחשוף אותם ונוביל הליכים משפטיים מולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה