משפט

רשות המיסים חושפת: כך עבד מערך הברחת הסיגריות האלקטרוניות לישראל

משה רוזן, תושב אשדוד, הובא לבית המשפט לאחר שעלה חשד כי הוא היה אחראי למערך הברחת סיגריות אלקטרוניות משטחי הרשות הפלסטינית לישראל, אשר נוצרו במעבדה בלתי חוקית
מערכת ice |  1
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
רשות המיסים עדכנה כי משה רוזן, תושב אשדוד, הובא בפני בית משפט השלום בבאר שבע בחשד שהיה אחראי למערך של הברחה והפצה של סיגריות אלקטרוניות משטחי הרשות הפלסטינית לישראל. השופטת הורתה על הארת מעצרו עד מחר (חמישי), בשעה 12:00. איך הוא עשה זאת?
במסגרת החקירה שנפתחה לאחר התערבות הרשות (ולא בפעם הראשונה) עלה כי החשד הצליח להפיק מסמכים מזויפים ואף השתמש בשמות בדויים בשביל להסתיר את מעורבותו בהפעלת מערך ההפצה של הסיגריות האלקטרוניות, אותן הוא ייצר באמצעות מעבדה בלתי חוקית. כמו כן, במהלך החיפוש נמצאו אצל החשוד ג'ריקנים המכילים נוזלים עם שמות של טעמים, מזרקים המשמשים לערבוב נוזלים עם ניקוטין, ועוד.
נזכיר כי לאחרונה רשות המיסים הודיעה כי מס הקנייה על נוזל למילוי סיגריות אלקטרוניות ועל הסיגריות עצמן יעלה החל מה-1 ביולי באופן משמעותי. חשוב לציין כי העלייה הזו הגיעה לאחר תקופה ארוכה בה לא הייתה קיימת גביית מס סביב הסיגריות האלקטרוניות, נוכח העובדה כי אין יבוא מוסדר של סיגריות אלו לישראל, מה ש"תורם" לכניסה של גורמי שוק שחור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פושעים
    דוד 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    20 שנה כלא
    סגור