בארץ

"אינכם מבינים": חה''כ מתן כהנא עונה ל'אחים לנשק'

ארגון 'אחים לנשק' טען כנגד דברי חה''כ מתן כהנא כי יוצר "גזלייטינג שמנרמל התנהגות מופקרת של הנהגת המדינה", חה''כ טען חזרה כנגדם "עדיין לא הפנמתם שאנחנו מאיצים בדרך להתרסקות"
דורון בלוך |  1
שר הדתות, מתן כהנא (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
בפוסט שפרסם חבר הכנסת מתן כהנא היום (חמישי) בחשבון ה-X שלו, טען באריכות כי ,אם נמשיך להתבוסס בשאלת האשמה - הלך עלינו". ואמר "מי שנשא בתפקיד רשמי נושא גם באחריות. אחריות אינה אשמה. אחריות מתבטאת ב'לשים את המפתחות', או לכל הפחות לחזור לעם ולבקש אמון מחודש".
בתשובה לכך, הגיבו לו ארגון 'אחים לנשק' "הניסיון ליצור סימטריה מאולצת בטענה ש"כולם אשמים" הוא שקרי ומסיר אחריות ממי שפעל ופועל עד היום להרוס את הדמוקרטיה הישראלית". והוסיפו לטעון כנגדו "מדובר בלא יותר מגזלייטינג שמנרמל התנהגות מופקרת של הנהגת המדינה שאחראית באופן בלעדי למצב אליו הגענו".
כהנא בחר שלא להתעלם מתגובת הארגון, וטען כנגדם בחזרה: "אחים לנשק', התגובה שלכם מעידה שעדיין לא הפנמתם שאנחנו מאיצים בדרך להתרסקות. התגובה שלכם מעידה שכנראה אינכם מבינים את האחריות שלכם והיכולת שלכם להשפיע על עתיד המדינה. התגובה שלכם מעידה שאתם בוחרים להמשיך ולהתבוסס במדמנת שיח האשמה והפילוג". וחתם את דבריו באמירה "אתם בוחרים שלא להתנהג באחריות. אני מתפלל שיהיו כאלה שייענו לקריאתי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחים לנזק פושעים בריונים.
    מאיר 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שזורק לפידים על שוטרים הוא טרוריסט ובטרוריסטים צריך לטפל.
    סגור